גלו כיצד קנאביס עוזר לפוסט טראומה

מדינת ישראל מתבססת על צבא חזק וללא צבא זה אין לה זכות קיום.

ומדוע הצבא שלנו כל כך חזק בגלל האנשים המצוינים המשרתים בו.

החיילים שלנו הם המשאב היקר ביותר במדינה ואנו צריכים להוקיר להם תודה ענקית על ההקרבה הענקית שלהם לטובת כל אזרח ואזרח במדינתנו.

על רקע זה יש לציין כי חיילים רבים יוצאים פגועים מן הצבא.

חלק פגיעות פיזיות והרוב פגיעות נפשיות.

פוסט טראומה זה דבר מאוד נפוץ בצבא ואפשר לקרוא לה המחלה השקטה.

אין ספק כי מי שסובל מפוסט טראומה יהיה מצוי בבעיות נפשיות רבות והדבר יעיב על איכות החיים שלו.

כאן המקום לציין כי אחד הדברים אשר יכול לסייע עם פוסט טראומה זה קנאביס וזאת עקב העובדה כי הקנאביס משחרר לחצים, מרגיע והופך אותנו לשלווים יותר וזה דבר נפלא.

 

מדוע לא כדאי לעבור על החוק ולעשן קנאביס לא חוקי?

בארץ יש אנשים אשר מקבלים אישור רפואי לעשן קנאביס וכך הם לא עוברים על החוק וזאת עקב העובדה כי קנאביס לא חוקי ללא אישור. ההמלצה שלנו היא לא לעבור על החוק ולקבל אישור אם אתם סובלים מפוסט טראומה. עליכם לדעת כי כיום זה לא בעיה גדולה לקבל על החוק. עוד אתם צריכים לדעת שאם אין לכם אישור אתם יכולים להיות בבעיה ולא רק זאת מחירי הקנאביס יעלו לשחקים. על אף המהפכה הצפויה בקנאביס עדיין אפשר לקבל קנסות ואף עונש מאסר למי שנתפס פעמים רבות עם קנאביס וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם לא רוצים לעבור על החוק.

 

האם כל קנאביס יעזור לנו?

קנאביס הוא צמח וככזה יש לו הרבה סוגים כאשר כל סוג שונה מאחר. אתם חייבים להיות בטוחים כי אתם קונים את הסוג הטוב ביותר שיש בשוק. עליכם להבין כי לא כל קנאביס יועיל לכם באותה מידה ולכן יש משמעות לשאלה איזה קנאביס אתם קונים. רק אם תקנו את הסוג הטוב ביותר הוא יועיל לכם. אם אינכם בטוחים איזה קנאביס הכי יועיל לטיפול בפוסט טראומה פנו אל הרוקח ושאלו אותו. כך תבטיחו כי תקנו את הקנאביס המתאים ביותר לבעיה שלכם בין אם זו פוסט טראומה ובין אם זו בעיה אחרת רצינית לא פחות אשר רק סוג מסוים של קנאביס יועיל לה.

 

אל תקנו את הקנאביס הזול ביותר בשוק

אם אתם מחפשים אחר קנאביס פוסט טראומה אתם חייבים להבין כי לא כדאי לכם לקנות את הקנאביס הזול ביותר בשוק. עליכם לדעת כי אם הקנאביס זול במיוחד זה סימן שהוא פחות טוב ולכן לא כדאי לקנות אותו אלא כדאי לקנות קנאביס יותר איכותי ויותר טוב גם אם הוא יקר קצת יותר.

 

ג'נטים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.