6 יתרונות בשמנים המבוססים על שמן קנאביס

כשרבים מאיתנו שומעים את המילה "קנאביס", האסוציאציה היא לסמים הקלים הנפוצים כיום שעוזרים לחלקנו להתמסטל.

עם זאת, לצמח הקנאביס סגולות רבות שניתן לצרוך לא רק בעישון.

שמן קנאביס, שידוע גם בשם שמן המפ מכיל יתרונות בריאותיים רבים וחשובים כולל שיפור של מרקם העור והעשרת התזונה.

במאמר זה נסקור כמה מהיתרונות החשובים של שמנים המבוססים על שמן קנאביס והיכן ניתן להשיג

 

  1. שומר על איזון הורמונלי בגוף

שמן קנאביס מכיל חומצות שומן המסייעות לגוף לשלוט באיזון ההורמונלי ולהגיע לאיזון המתבקש והמתאים בגוף. חשוב לדעת כי איזון הורמונלי משפיע באופן ניכר על מצב הרוח, ומסייע לשמירה על אנרגיה גבוהה וחיונית לאורך היום ואף גורם לנו להרגיש חזקים יותר.

 

  1. משמש כמרכך שיער טבעי

למוצרים המבוססים על שמן קנאביס יש סגולות חשובות ביותר למוצרי קוסמטיקה. כך למשל שמן קנאביס מכיל הרכב שומנים שמעשיר את השיער וכן סגולות רבות עבור הקרקפת והשיעור כמו ריכוך השיער, הענקת לחות לשיער ושמירה על חוזק השיערה.

 

  1. משפר את מרקם העור ומספק שכבת הגנה לעור

בהמשך לסגולותיו של שמן הקנאביס לשיער ולקוסמטיקה באופן כללי, יש לו תכונות חיוביות התורמות למרקם עור המפנים. שמן קנאביס מכיל אומגה 3 ואומגה 6 ובעל הרכב שומנים דומה להרכב השומנים בעור ולכן הוא נחשב למרכך וקרם לחות טבעי מצוין. עבור מי שסובל מעור פנים יבש וסדוק מומלץ מאוד להשתמש בשמן קנאביס כתכשיר טבעי לעור.

 

  1. מסייע להורדת רמת כולסטרול רע

שמן קנאביס יכול לסייע רבות בהורדת רמת הכולסטרול הרע, וזאת משום שיחס אומגה 6 בחומצות השמן גבוה מאשר אומגה 3 מה שגורם לכך ששמן קנאביס מאיץ תהליכים מטבוליים (כלומר, תורם לחילוף חומרים מהיר יותר). מסיבה זו שמן קנאביס מסייע לשרוף שומנים מהר יותר, מה שמונע מכולסטרול רע להצטבר באופן מזיק על דפנות העורקים שלנו.

 

  1. משפר את התזונה של טבעונים

כאמור, שמן קנאביס מכיל כמויות גבוהות מאוד של אומגה 3 ואומגה 6 – יותר מכל שמן צמחי אחר. לכן הוא נהדר במיוחד עבור אנשים שלא מקבלים מספיק אומגה 3 ואומגה 6, כגון טבעונים שלא צורכים בשר ודגים ועלולים להיות בחסר של ערכים תזונתיים מסוימים.

 

  1. מסייע לוויסות סוכר בדם

רמת הסוכר והפחמימות בשמן הקנאביס נמוכה מאוד בהשוואה לויטמינים והרכיבים התזונתיים החיוביים שהוא מכיל. מסיבה זו, החלפה של שמן טבעי השמן קנאביס יכולה לסייע מאוד למי שמתקשה לווסת את הסוכר בדם כגון חולי סוכרת או אנשים הסובלים מלחץ דם גבוה.

 

היכן ניתן להשיג שמן קנאביס?

חנויות טבע שונות מציעות שמן אינטימי מבוסס על שמן קנאביס בעל סגולות יוצאות דופן. כבר אין צורך להתאמץ ולהגיע בעצמכם לחנות – לא משנה היכן אתם נמצאים, הזמינו דרך האינטרנט משלוח עד דלת ביתכם.

 

בקבוקון של שמן

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת