הדרכים לעישון קנאביס

בשנים האחרונות פותחו לא מעט אמצעי עישון אשר מאפשרים לעשן קנאביס. מהן הדרכים הנפוצות? להלן כל הפרטים.

עישון קנאביס – שפע של אפשרויות

בעשור האחרון עת החלו יותר ויותר ישראלים וישראליות לעשן קנאביס, בהתאמה מוחלטת לגידול במספר מעשני הקאנביס בעולם, החלו להיפתח לא מעט חנויות אשר מאפשרות לבצע רכישה של אמצעי עישון מתקדמים, וזאת על מנת שכל אחד יקבל את המענה המותאם אליו,בהתאם לצרכיו. למעשה, מדובר בשוק של אביזרי עישון אשר מגלגל מדי שנה מיליוני שקלים, כאשר ע"פ ההערכות במגזין שישה, המגזין המוביל בישראל לחובבי עישון  מדובר במספרים ראשוניים אשר עשויים לגדול באחוזים ניכרים, כל זאת בהתאם לעובדה כי כיום מקדמים ביתר שאת פעילים את נושא עישון הקנאביס, כמו גם העובדה כי אנו חיים בעידן בו עישון קנאביס הוא כבר איננו טאבו,אלא להפך. לכן, אם אתם מתלבטים לגבי הדרכים לעישון קנאביס, להלן מספר דרכים מרכזיות אשר יאפשרו לכם לעשן את הקאנביס שלכם. להלן כל הפרטים.

צמח הקנאביס

מהן הדרכים הבולטות לעישון קנאביס?

  • גלגול – הדרך המקובלת והפשוטה ביותר לעישון של קנאביס הוא באמצעות גלגול, כלומר – לקיחה של הקאנביס, קיסוס שלו באמצעות גריינדר אשר הופך אותו ממש למרקם אבקתי ולאחר מכן שילוב של מעט טבק, כאשר מומלץ להוסיף כמה שפחות טבק בכדי להעצים את האפקט. לאחר סיום הכנת הקססה, ניתן לגלגל באמצעות נייר גלגול איכותי ולקבל סיגריה אשר בתוכה מצוי החומר הפעיל קנאביס.
  • אידוי – הטכנולוגיה לא פסחה גם על עולם העישון וכיום ניתן לעשן קנאביס באמצעות מכונות אידוי אשר מכונות וופורייזרים. מדובר בדרך בריאה יותר לעישון קנאביס כפי שעלה ממחקרים אשר נעשו בתחום, אולם חשוב לזכור כי במידה ואתם מעוניינים לרכוש מכונה כזו טווח המחירים יכול לנוע בין כמה עשרות שקלים למאות, תלוי במותג,ולכן מומלץ לבצע רכישה רק מחברה מובילה אשר תדע להעניק לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר, כמו חברת – good stuff אשר מאפשרת לכם לבצע רכישה וופורייזרים מומלצים מהמותגים המובילים בעולם, כל זאת בהתאמה אישית. לפרטים נוספים ויצירת קשר, ניתן להיכנס לאתר הרשמי של החברה ולתקשר עם נציגי השירות לצורך קבלת ייעוץ נוסף וכן ביצוע רכישה.
  • שמן – קנאביס יכול להגיע גם בצורה של שמן, כאשר באמצעות ריכוז של שמן קנאביס, כאשר את השמן מומלץ לטפטף מתחת ללשון לצורך העצמת האפקט. חשוב לזכור כי לרוב לקיחה של שמן קנאביס מומלצת בעבור אנשים חולים וזאת בשל הריכוז הגבוהה, ועל כן מומלץ להתייעץ עם מומחים לתחום בכדי לבדוק האם אתם יכולים ליטול שמן קנאביס בריכוז גבוהה יחסית.
  • עוגיות קנאביס – מקובלות מאוד לרכישה בארה"ב ובמדינות רבות באירופה, כאשר לרוב מדובר בעוגיות אשר מכילות ריכוז מועט יחסית של פרח קנאביס מקוסס.
תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל