אין אונות – פתרונות אפקטיביים

תופעת אין אונות או בשמה המוכר יותר- אימפוטנציה, הינה תופעה שמשפיעה על ניהול תקין ושוטף של חיי המין של הגבר. בעידן הנוכחי, שבו הרפואה נחשבת למפותחת ומתקדמת למדי, ישנו מגוון רחב של שיטות וטיפולים כמענה לתופעה.

אין אונות- במה מדובר?

תופעת האין אונות נחשבת לתופעה השכיחה ביותר בקרב הבעיות השונות בחיי המין של הגבר. מדובר בקושי ליצור זיקפה מלאה ולמעשה כך נמנעת מן הגבר האפשרות לנהל אורח חיים מיני תקין ובריא. התופעה עשוייה לקרות ממגוון רחב של סיבות:

ראשית, סיבה גנטית. בהנחה והאבא או הסבא סבלו מתופעה כזו בעבר, ישנה סבירות מסוימת שגם הילד יסבול מתופעה זו.

שנית, סיבות בריאותיות. כמו כל תופעה כזו או אחרת, במידה וקיימת בעיה בריאותית בגוף הגבר, ישנה סבירות שהוא יסבול מתופעה זו. כלי דם צרים באזור איבר המין, עשויים להוביל לתופעה זו (הזיקפה מתרחשת כאשר כלי הדם ביזור איבר המין מתרתחים ומועברת כמות גדולה יותר של דם).

שלישית, סיבות נפשיות. במידה והגבר סובל מדיכאונות או מחרדות כלשהן, המצב הנפשי עשוי להשפיע על האפשרות שלו ליצור זיקפה מלאה. כמו כן, בהנחה והגבר סבל בעבר ממקרים שונים כמו בגידה, חרדת ביצוע או פידבק רע מצד בת הזוג- כל אלה עשויים להשפיע ולהביא לבעיית האימפוטנציה.

גבר אם בעיות מין

מה הפתרונות האפקטיביים המוצעים בשוק?

בשנים האחרונות אנו עדים לשיפור משמעותי בכל ההיבט הרפואי והחברתי של הבעיות בחיי המין. בעבר היה נהוג להתייחס בזלזול לאנשים שהעידו שהם סובלים מתופעות כאלה, ובהתאמה שיטות הטיפול שהוצעו היו לא מקצועיות ולא איכותיות. בשנים האחרונות ניתן לראות את השיפור המשמעותי בתחום הרפואי, במגוון השיטות והטיפולים השונים לתופעה. את כל התרופות והטיפולים השונים תוכלו למצוא באתר הבית של חברת נטורל ויאגרה- למעבר לאתר לחצו כאן.

שיטת הטיפול המוכרת ביותר נקראת ויאגרה. הויאגרה נועדה לתת מענה לכלי הדם שלא מצליחים להעביר את כמות הדם הדרושה ליצירת זיקפה. כאשר גבר מזהה אובייקט מיני שיוצר אצלו גירוי, המוח שולח אותות שמורים לגוף להרחיב את כלי הדם באזור איבר המין- וכך נוצרת הזיקפה. במקרים בהם יש בעיה בהרחבת כלי הדם, הויאגרה דואגת להרחיב את כלי הדם במידה הדרושה ליצירת זיקפה. (ויאגרה טבעית – האם זה עובד?)

על אותו עיקרון תוכלו להשתמש בשיטת הטיפול שנקראת סיאליס. מדובר בשיטת טיפול שמתבססת על רעיון דומה לזה של הויאגרה, אך היא פחות מוכרת בתחום חיי המין. מדובר בתרופה בעלת אחוזי הצלחה גבוהים מאוד.

שיטת טיפול נוספת היא בשמים וקרמים שונים. שיטת טיפול זו מתאימה בדרך כלל לגברים שסובלים מאימפוטנציה שנגרמת לא כתוצאה מסיבות בריאותיות, אלא כתוצאה מסיבות אחרות כגון חרדת ביצוע, פידבק נמוך מבת הזוג, קושי ליצור משיכה מינית ועוד. גם כאן מדובר בשיטת טיפול יעילה ואיכותית ביותר.

להלן כתבה שקשורה לנושא – הסכנה הגדולה מאחורי צפייה מוגזמת בפורנו לכתבה לחצו כאן.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת