איך לשמור על בריאות מינית גם מחוץ לזוגיות

רווקים? הכתבה הזו בול בשבילכם! אם אתם לא בזוגיות קבועה כנראה שסטוצים של לילה אחד אינם דבר נדיר עבורכם בתקופה זו של חייכם. לשם כך חשוב מאוד שתעקבו אחר ההמלצות הבאות שיוכלו לסייע לכם לשמור על בריאות מינית.

 

מה מומלץ לדעת על סטוצים?

סטוץ הוא למעשה קיום יחסי מין ללילה אחד עם פרטנר שאינו נחשב לבן זוג קבוע ויציב. רוב האנשים שאינם נמצאים במערכת יחסים ואינם מעוניינים בקשר מחייב, לרוב יהיו מעוניינים בסטוצים חד פעמיים. הדבר קורה לרוב כאשר זוג נפגש דרך אפליקציית היכרות המיועדת להיכרות חד פעמית לצורך סטוצים או לאחר לילה סוער בבר או במסיבה.

עם זאת, במידה ואתם מקיימים יחסי מין עם פרטנרים שונים באופן חד פעמי, חשוב שתהיו חשופים לסכנות הטמונות בכך ותהיו מודעים לדרכים השונות שבהן תוכלו לשמור על הבריאות המינית שלכם גם מחוץ לזוגיות.

 

שמרו על עצמכם והשתמשו באמצעי הגנה

במיוחד אם אתם מנהליים אורח חיים הולל בעל מפגשים מיניים חד פעמים, חשוב מאוד שתשתמשו באמצעי מניעה על מנת למנוע היריון לא מתוכנן או מחלות מין. זכרו כי מחלות מין שונות כמו איידס עלולות לעבור בעת מגע מיני ולכן חשוב מאוד שתצטיידו בקונדום לפני החדירה.

היתרון הבולט ביותר בשימוש בקונדום כאמצעי מניעה הוא העובדה שהוא עונה בדיוק על הצורך שקיים במפגשים חד פעמיים כמו סטוצים. קונדום נישא בקלות בכיס או בארנק ומוכן לשימוש באופן מהיר גם כאשר הסטוץ נעשה באופן ספונטני. באופן זה, תוכלו להשיג הגנה כפולה הן מפני מחלות מין והן מפני הריון לא רצוי.

הסיבה לכך היא העובדה שקונדום מונע חיכוך של נוזלים בין איברי המין – מה שיגן עליכם באופן מקסימלי מפני הדבקה במחלות מין.

 

למה חשוב לשמור על הבריאות המינית?

בריאות מינית היא הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת קיום יחסי מין עם פרטנר זמני. זכרו כי לרוב בסטוצים אתם לא מכירים את האדם שעמו אתם מקיימים יחסי מין לראשונה לעומק ובעיקר אתם לא מכירים את ההיסטוריה הרפואית שלהם. לאור זאת, חשוב מאוד שתשמרו על בריאותכם בכל עת שבה אתם מקיימים יחסי מין והימנעו בכל מצב מקיום יחסי מין לא מוגנים. אתם לא רוצים לשלם מחר כבד על הנאה רגעית של לילה אחד ולכן מומלץ להקדיש מחשבה לדרך שבה תוכלו לקיים את יחסי המין באופן המוגן ביותר שיש.

 

סיכום,

אם אתם חובבי סטוצים מושבעים או רווקים שרוצים להנות מהשלב בחיים, זכרו לשמור על בריאותכם המינית בעדיפות הראשונה. השתמשו באמצעי מניעה וזכרו לקיים יחסי מין רק עם קונדום. קונדום יגן עליכם גם מפני מחלות מין וגם מפני הריון לא רצוי באופן שיאפשר לכם לשמור על בריאותכם באופן המקסימלי. זכרו כי הבריאות שלכם בעדיפות העליונה – שמרו עליה!

גבר ואישה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת