איך לגרום לאישה לגמור

איבר המין הנשי ואיבר המין הגברי שונים מאוד זה מזה. בזמן שאיבר המין הגברי לרוב מסופק מפעולה מאוד ספציפית ומגיע לכדי שפיכה ואורגזמה בקלות יחסית, איבר המין הנשי הוא מגוון ושונה מאישה לאישה. התשובה לשאלה איך לגרום לאישה לגמור היא אינה חד משמעית, והיא משתנה מאישה לאישה, וכאן בדיוק מגיע התפקיד שלכם – הגברים. איך לגרום לאישה לגמור? אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים.

זוג לפני קיום יחסי מין

"אני יודע הכי טוב"

גברים רבים מגיעים ליחסי מין עם אישה אחרי ניסיון רב עם נשים קודמות. הניסיון הזה גורם להם להגיע למעמד קיום יחסי המין בביטחון עצמי גדול, והם חושבים שהם ראו הכל, טעמו הכל ויודעים הכל. אולם להבדיל מגבר, אישה מתוכנתת שונה וחושבת שונה, ובהתאם הסקס איתה שונה.

הטיפ הראשון הוא – אל תשוו בין הנשים שהייתם איתן. עולם יחסי המין הוא עולם רחב אפשרויות, ויכול להיות שמה שהתאים לבת הזוג הקודמת שלכם לא מתאים לבת הזוג הנוכחית. התגמשו ונסו לשמור על ראש פתוח, זה יעשה טוב יותר לשניכם.

קודם כל תירגעו

חשוב מאוד להגיע למעמד יחסי המין כשאתם שלווים ורגועים. ברור שהציפיה היא גדולה והרצון להתנפל ולהשתגע קיים אצל שניכם ובגדול, אבל זה לא סותר את ההרגשה הרגועה שכדאי שתאפוף אתכם. אישה שתרגיש לחץ מצד הגבר שלה תתפקד בצורה לחוצה ובהתאם יהיה לה קשה מאוד להגיע לאורגזמה. איך לגרום לאישה לגמור? קודם כל תירגעו.

איך לגרום לאישה לגמור – נסו מגון של תנוחות

נשים צריכות שיתקיים חיכוך גבוה כדי לגמור, וחלקן אף זקוקות לשילוב בין חיכוך פנימי לחיכוך חיצוני. לפעמים תנוחות סטנדרטיות הן לא מספיקות, וגם יכולות לשעמם בשלב מסויים, מה שיביא לקושי רב בהגעה לאורגזמה בקרב האישה. נסו לקיים יחסי מין במגוון של תנוחות. הרשו לעצמכם להשקיע בנסיונות האלו זמן ומאמץ, שישתלמו לכם לטווח הארוך.

דברו ביניכם

תקשורת היא האלף בית של קיום יחסי מין מוצלחים. ביישנות לא מתקבלת בברכה בחדר המיטות, וכדי להגיע לאורגזמה צריך לדבר. יש נשים שמתביישות לבקש ולהנחות את בן הזוג שלהם, וכאן אתם נכנסים לתמונה. תנו להן להרגיש בנוח, שאלו אותן והקשיבו להן. רק בן זוג קשוב וסבלני יוכל להביא את בת הזוג שלו לאורגזמה.

הגבירו את הריגוש

היום קיימים מגוון תכשירים שיוכלו להביא אתכם לשיאים חדשים ביחסי המין שלכם. חברת xtra-size היא חברה שמציירת מגוון קרמים, תרסיסים וטבליות לנטילה שגורמים באופן טבעי להגדלת הפין. לא מדובר כאן בהליך מסובך או בניתוחים מורכבים, אלא בתכשירים טבעיים לחלוטין שיגרמו לחיי המין שלכם להרקיע שחקים.

מתלבטים? היכנסו לאתר של חברת xtra-size ותוכלו לקרוא בעצמכם על השפעות התכשירים, טיפים ואופן השימוש. מאחלים לכם הנאה רבה ובהצלחה!

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.