כיצד אורח חיים ועיצוב הבית משפיע על הבריאות שלנו

האם אורח חיים ועיצוב הבית משפיע על הבריאות שלנו? ואם כן, האם מדובר בבריאות הפיזית, או שמא מדובר בבריאות הנפשית? בין אם ככה או ככה, אורח החיים והאלמנטים שעמם אתם מקיפים את עצמכם – משפיעים על הבריאות.

בואו נבין מה לעשות כדי לשדרג את עצמנו, הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית. 

כיצד אנחנו משדרגים את אורח וסגנון החיים שלנו, בצורה כזו שההשפעה תהיה ניכרת על המצב הבריאותי שלנו? אין ספק, כל אחד מאיתנו חי אחרת, צורך מזון אחר, מבצע פעילויות שונות ואפילו נושם אוויר שונה.

גרים בצפון הגבוה? ייתכן שאתם נושמים אוויר נקי יותר. מתגוררים בדרום תל אביב? אתם נושמים א מה שהאוטובוסים חולקים עמכם – פיח.

אנחנו לא רוצים לדכות אף אחד, אז בואו קודם כל נדבר על מה שכן אפשר לעשות בשביל להשפיע על אורח החיים שלנו.

 

מה אפשר לעשות בכדי לשנות את אורח החיים שלנו?

בואו נתחיל עם העניין של עיצוב הבית, יחד עם האלמנטים שמקיפים אתכם ביום-יום. אם אתם מקיפים את עצמכם באווירה פסטוראלית, בצמחיה מלאכותית ובמוסיקה טובה, שיחקתם אותה. אין ספק שהמצב הרגשי שלכם יהיה רגוע יותר מאשר של אנשים שמתמודדים עם המון רעשי רקע. 

במילים אחרות, צמצום רעשי הרקע יכול להשפיע נרחבות על המצב הרגשי-נפשי של בנאדם. מעוניינים להקיף את עצמכם בצמחייה פסטוראלית ובמחירים אטרקטיביים במיוחד? למידע על צמחיה מלאכותית לחץ כאן כעת.

בית מעוצב

 

הקשר הברור בין האוכל למצב הבריאותי שלנו והרגשי

לבסוף, אחד הדברים שהכי משפיעים על המצב הבריאותי שלנו הוא נושא האוכל. כמו שחיי מין טובים משפיעים על המצב בריאות הנפשי שלנו. אתם מוזמנים לבדוק ולחקור, לבחון ולגלות איזו תזונה הכי ראויה לכם. בעוד שחלק מהאנשים צורכים אבות מזון מסוג מסוים, חלק אחר מהאנשים בכלל מחליטים שהם טבעוניים. 

כדאי לזכור, במקרים רבים אנשים אפילו לא יודעים שהם עשויים להיות רגישים לכל מיני אבות מזון. בעוד שחלק מהמזונות עשויים לגרום לכל מיני תופעות לוואי, אנשים לפעמים אוכלים אותם במשך חיים שלמים ולא מודעים לעובדה שהם גורמים נזקים בטווח הארוך.

 

"כמה שיותר" ספורט זוהי גישה לא נכונה

ועוד משהו שחשוב לדבר עליו, ספורט. ספורט הוא מרכיב חשוב ביותר באורח החיים שלכם. אל תפריזו עם פעילויות ספורטיביות. אוהבים להתאמן בכל יום? תבדקו בקפידה אם אתם לא גורמים לנזקים בריאותיים. כל דבר במידה. 

אתם צריכים לדעת שאתם מתאמנים בפעילויות הנכונות, כמו כן בעזרת הליווי המקצועי המתאים. אם תרצו, תוכלו בימי הקורונה גם לשכור את שירותיו של מאמן כושר אישי באפליקציית ZOOM. מה שלא יהיה, העיקר שלא תתנוונו בספה אל מול הטלוויזיה. זה בטוח לא יתרום למצב הבריאותי של אף אחד. לא שלכם ולא של הסובבים אתכם. אף אחד לא אוהב לראות אדם עצל. 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.