הקשר בין חיי מין לבריאות נפשית

בואו נתחיל בזה שחיי המין לא קושרים לתהליכים נפשיים שעוברים על אנשים, אך יחד עם זאת לחיי המין יש השפעה על רמת האושר, וככל שרמת האושר עולה היא יכולה להשפיע על ההרגשה ועל תהליכים נפשיים או יותר נכון לשמור עליכם קצת יותר שפויים בחיי השגרה הקשים שעוברים עליכם.

אבל חיים לא מין בהחלט גורמים לדברים בגוף שלנו לקרות, אז בואו תגלו מה קורה בגוף שלנו ועד כמה המין הוא משהו שמשפיע על רמת האושר שלנו, ואם אתם לא בטוחים שמין משפיע, יש לא מעט מחקרים שנשאלו בהם אנשים לגבי האושר מבחינת חיי מין אל מול השוואה לאושר עם יכולות כלכליות יותר גבוהות, מסתבר שמי שמקיים יחסי מין יותר מאושר מאלו שהם בעלי יכולות כלכליות יותר גבוהות.

 

עצרו והכל ותתחילו לעשות סקס עכשיו

טוב, אולי אל תעצרו ותקראו עד כמה זה חשוב לקיים יחסי ורק אחרי שתסיימו את לקרוא את המאמר אתם מזומנים להתחיל לעשות סקס.

 

החשיבות של מגע פיזי

החוסר במגע פיזי מחבק ואוהב הוא משהו שיכול לגרום לכל אחד להרגיש בדיכאון וגם להרגיש קצת רע, אבל המגע הפיזי לא מחייב שהוא יהיה יחסי מין, מכאן שיחסי מין כמו שכבר הסרנו בהתחלה לא קשורים באופן ישיר לבריאות הנפשית, אבל אין ספק שיחסי מין כוללים בתוכם מגע פיזי שיש לו רק משמעות אחת והיא כמובן הקרבה, החיבה והאהבה.

אם בתוך כל הקרבה הזאת, וכל מה שמלווה במהלך קיום של יחסי מין, גם חווים אורגזמה זה בהחלט יכול להיות נהדר ואפילו להוסיף למגע הפיזי.

לא מאמינים בכוח של מגע פיזי ? אם תסתכלו לרגע על תינוק שבוכה, אחד הדברים שהכי ירגיע אותו הוא חיבוק של אמא, עוד מהרגע שהוא נולד הוא חייב ומרגיש את הצורך למגע פיזי, יש לפיזיות הזאת המון חשיבות אצלנו בני האדם.

 

לאמיצים בלבד

יחסי מין בזמן מחזור הוא משהו שאנו לא מעוניינים להמליץ עליו, אבל יש בזה במיוחד עבור האישה המון דברים שיכולים להועיל, מכיוון והרחם הוא שריר שבזן שנשים חוות אורגזמה מרביתן מכווצות אותו ועל ידי כיווץ הרחם הוא מפנה את הדם מהר יותר, ברגע שהדם מתפנה יותר מהר מהרחם הוא מפחית את כאבי המחזור.

אמנם לא כולם יכולים להנות מקיום יחסי מין בזמן מחזור, אבל לאלו מכם שכן רוצים לעשות את זה, תדעו שבהחלט ייתכן מאוד וזה יקל על כאבי המחזור של האישה.

המשמעות של הפחתת כאבי המחזור היא : ברגע שפחות כואב לאישה היא יותר רגועה, אישה רגועה ונינוחה זה מתכון מושלם לשלום בית, אז אולי תעשו את החשבון מה עדיף, אישה רגועה עם פחות כאבים או קיום יחסי מין בזמן מחזור.

 

בכל מקרה קיימו יחסי מין

אם אתם רוצים לקיים יחסי מין, תמיד לפני שאתם עושים את זה כנסו לכל חנויות סקס קנו שם אמצעי מניעה איכותיים ושמרו על עצמכם, אתם גם תרצו לקחת את זה צעד קדימה, אין בעיה עם אביזרים מיוחדים שתוכלו לשלב.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת