אילו תבלינים טעים ובריא לשים על בשר

תהליך הכנת הבשר על הגריל הינו תהליך מדהים ומהנה לכל חובבי הבשר. אלו מאיתנו שעומדים על הגריל ואחראים להוצאת הבשרים – מדובר בהנאה חסרת תקדים. בדיוק בשבילכם כתבנו את העמוד הקרוב: ריכזנו עבורכם מספר הצעות תיבלון שונות שכדאי לשים על הסטייק – הן מבחינת הטעם והן מבחינת הבריאות.

 

עולם הסטייקים

כל חובבי הבשרים למיניהם, לא יתנגדו בשום רגע במהלך היום לקבל סטייק איכותי וטוב ישר לפה. אחד הדברים שמשפיעים על הסטייק ועל הטעם הסופי שהוא מקבל, הוא התיבלון שלו. תהליך התיבלון של הסטייק הינו חשוב וכדאי לעשות אותו בצורה טובה ונכונה, על מנת לא לפגוע בטיב הבשר. כולנו מכירים את השיטה הפשוטה והבטוחה ביותר של מלח גס ופלפל שחור על כל צד של הסטייק. בעמוד הקרוב, ריכזנו עבורכם מספר הצעות מגוונות ואחרות, שתוכלו לנסות בביתכם וכך להעניק לסטייק מרקם יותר אלוהי מבדרך כלל.

חשוב לציין שלפני שאתם מתחילים את תהליך צליית הבשר, חשוב שיהיה לכם כלי עבודה איכותיים וטובים. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא הגריל. גריל גז הינו העדיף והאיכותי יותר, בעיקר בגלל שאתם יכולים לשלוט בעוצמת האש היוצאת ממנו – וכך להשפיע על מידת העשייה של הבשר. גם הכלים הייעודיים שבאמצעותם מכינים את הבשר חשובים ביותר. אנו ממליצים לכם לרכוש את כל אלה ועוד, בחברת די אנד אס. חברה זו היא מהמובילות בארץ בתחום המנגלים, ותציע לכם את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר ללא ספק.

סטייק משובח

תערובות תבלינים שונות

את השילוב של מלח גס ופלפל שחור אנו מכירים היטב – וסביר להניח שגם אתם. אם נכנסתם לקרוא את העמוד הזה, סימן שאתם מעוניינים להעשיר את עולמכם ולקבל טעמים חדשים על הסטייק. והרי ההצעות לפניכם:

פפריקה מעושנת היא אחת האפשרויות היותר טובות לתבלון בשר. מדוע? היא מעניקה לסטייק טעם מעושן, ומחזקת את הטעמים של הסטייק. חשוב לציין שהטעם של הפפריקה המעושנת יחסית חזק, ולכן אין לשים יותר מדי כדי שלא ישתלט לנו על הסטייק.
אבקת צילי מוכרת מעולם המטבח. גם כאן מדובר באפשרות מעולה לתבלון הסטייק, אך כמו בפפריקה המעושנת – חשוב להיזהר בכמות שאתם בוחרים לשים כדי לא לפגוע בטעם של הסטייק. (סוד הסטייק המושלם).

שום. אולי המרכיב הטעים ביותר בשילוב עם בשר. את השום ניתן לשלב בכל תצורה, אך המומלצת ביותר היא בתור שן שום שלמה: הנחת שן שום על צידו האחד של הבשר (במהלך הצלייה), תעניק לבשר טעם אלוהי שמזכיר מעט חמאה.
סוכר. אלו מכם שרוצים לגוון ולהעניק לבשר טעם מעט שונה (אופייני יותר למטבח האסיאתי), תוכלו לפזר מעט סוכר על כל צד של הסטייק. הסוכר מביא להוצאת כמות גדולה יותר של מיצים מהסטייק – ומעניק ארומה מיוחדת.

להלן מאמר נוסף בנושא – סגולות שמן זית למאמר לחצו כאן.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת