אלו שיטות קיימות להסרת שיער לצמיתות

כל כך הרבה שיטות, כל כך הרבה שרלטנים, כל כך הרבה מקומות שרוצים להסיר מהם שיער (גב, כתפיים, פנים, רגלים והרשימה עוד ארוכה) כל כך הרבה קוסמטיקאיות והכי גרוע הוא שיש מממש מעט ידע בתחום.

לשאלה אלו שיטות קיימות להסרת שיער, גם אם אכין לכם מאמר ארוך במיוחד, אני מאמין שעד שאסיים לכתוב אותו ימציאו עוד כמה שיטות להסרת שיער, אמנם קיימות לא מעט שיטות להסרת שיער, שלבטח אלו שמציעים אותם לא טרחו לפרסם אותם (ולכן אנו לא יודעים על קיומיים) אבל בכל זאת בחרתי להתמקד הפעם דווקא בשיטות המפורסמות ביותר, בנוסף חשוב לציין שאין זאת המלצה על שיטה כזאת או אחרת, אלא רק לתת לכם קצת ידע על שיטות מיוחדת של הסרת הסרת שיער בראשון לציון והסביבה שיכולות להקל עליכן לבחור את השיטה שהכי נראית לכם, הסקירה היא שלנו, ההחלטה היא שלכם.

שעווה

שנצא לדרך … (ונבחר את השיטה שלנו)

רגע אחד לפני שיוצאים לדרך (אחרי הכל היא לא כל כך קצרה) חשוב שתדעו שיש המון שיטות להסרת שיער, לכל שיטה יש גם כל מיני שמות מיוחדים, ראשי תיבות באנגלית שרק ממציא השיטה יודע את המשמעות שלהן, ואפילו אלו שעשות את הטיפולים לא כך מבינות איך זה עובד ומה זה אומר, והכי גרוע שיש קוסמטיקאיות שמבצעות טיפולים במכשור ללא אישור של משרד הבריאות הכל מתוך בצע כסף, לא פעם אנו נתקלים בכל מיני כתבות בעיתונות על מקרים ונזקים קשים אותם קוסמטיקאיות גרמו למטופלות בגלל שהן לא ידעו לתפעל נכון את הציוד והמכשור.

שעווה :

אין אחד ואחת שלא מכירים את שיטת השעווה להסרת שיער, אמנם מדובר על שיטה פשוטה וידועה שקיימת כבר עשרות שנים, אבל הבעיה העיקרית היא הכבאים המלווים להסרת שיער בשעווה, ישנם אזורים אפילו שהכבאים הסרת שיער בשעווה הם כל כך לא נעימים עד שהקולות הנשמעים מחדר הטיפולים מזכירים קצת קולות של חדר עינויים.

בנוסף קיים עוד חסרון, תישארו חלקים זה בטוח, אבל בעוד שבועיים תגיעו שוב להסיר את השיער שצמח בחזרה, הסרת השיער באמצעות שעווה היא לא לצמיתות.

אפילציה :

קודם נסביר קצת מה זה אפילציה, מדובר אמנם על שיטה וותיקה מאוד (כמעט כמו השעווה), בשיטת האפילציה מחדירים מחט מיוחדת אל זקיק השערה והוא מתחמם לשנייה אחת וגורמים לקרישת דם באזור בו נמצאת השערה, על ידי קרישי הדם שנוצרים לא מוזרם עוד דם בכדי להזין את השערה והיא נושרת מעצמה לאחר מספר טיפולים.
טיפולי אפילציה מבוצעים בעיקר באזור הפנים מכיוון והם לא מתאימים לטיפול בשטחי גוף גדולים, ניתן לבצע גם טיפולי אפילציה באזור בית השחי, לא קיימות תועפות לוואי בטיפול אפילציה כמו שעווה, אמנם תהיה צריבה ואדמומיות קלה מספר ימים לאחר הטיפול אך הם לא מלווים בכאבים כמו שעווה.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת

4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל