עסקת טיעון – תרגישו את השיפור בבריאות ברגע

הליכים משפטיים פליליים אשר ננקטים נגד אדם, עשויים להביא ללחצים ומתחים רבים אשר יזיקו למצבו הנפשי והגופני. עסקת הטיעון, היא אחת האפשרויות העומדות לפניכם במקרה שכזה, ועשויה לחסוך לכם המון עוגמת נפש, מתחים ולחצים רבים.

 

המשפט הפלילי

ברוב המשפטים וההליכים הפליליים שננקטים נגד אדם, תהייה לו אפשרות לבצע עסקת טיעון.

למעשה, מדובר בתהליך שבו הצד התובע מאפשר לנאשם להפחית מעונשו הצפוי, על ידי הודאה מלאה באשמה. המטרה של הפרקליטות באישור צעד שכזה, היא בין היתר לחסוך משאבים יקרים וזמן רב. משפטים פליליים מסוימים עשויים להימשך תקופה ארוכה מאוד – לעיתים גם מספר שנים. כמות המשאבים האדירה שהפרקליטות עשויה להוציא במשך כל התקופה הזו, מסתכמת בהרבה מאוד כספים שלעיתים היא מעדיפה לחסוך. יתר על כן, כאשר מדובר בתיקים רגישים ביותר, כדוגמת תיקי אונס או תיקי רצח, הפרקליטות מעדיפה להימנע מחקירת עדים ונפגעים במסגרת המקרה, מתוך חשש שיהיו לכך השלכות נפשיות.

חשוב לציין שרק הודאה מלאה באשמה (למעט מקרים חריגים בהם התביעה מאשרת הודאה חלקית) עשויה להביא את הנאשם לעסקת טיעון ולהפחתת העונש הצפוי.

 

חתימת עסקת הטיעון (נהוג להגיד גם הסדר טיעון) מתבצעת בין הצד התובע לצד הנתבע: לאחר שהושגה הסכמה בין שני הצדדים, יגיש הצד התובע את כתב ההודאה של הנתבע במסגרת התיק הפלילי, ואת עסקת הטיעון שהגיעו שני הצדדים.

עסקת טיעון

ייצוג משפטי נכון בתיקים פליליים

את התהליך הארוך והמייגע שבו מגיעים להסדר טיעון בין שני צדדי התביעה, מבצעים עורכי הדין המייצגים. במילים אחרות, אתם מפקידים את החיים שלכם בהרבה מאוד מקרים אצל עורך הדין שלכם, בתקווה שהוא יידע לעשות את הטוב ביותר עבורכם.

זו אחת הסיבות המרכזיות, שבגינן נדרש עורך דין פלילי מקצועי ואמין שיידע לתת לנו את הביטחון שאנו זקוקים לו. כל ההליך המשפטי מביא אותנו למצבים גופניים ונפשיים ירודים: דיכאונות, חרדות, לחצים ופחדים – הם רק חלק קטן מרשימה של מצבים שונים ומגוונים שבהם אנו יכולים למצוא את עצמנו בתקופה הזו.

עסקת טיעון, היא ללא ספק אחד הפתרונות הטובים ביותר שעומדים לרשותנו לשיפור המצב הבריאותי שלנו – הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הנפשי.

 

על מנת שתוכלו להגיע לעסקת טיעון מוצלחת ככל שניתן, תצטרכו לקחת את שירותיו של עורך דין מקצועי ואמין. מדובר בתקופה קשה וארוכה, שאתם צריכים להיות בטוחים שאתם יכולים לסמוך על עורך הדין שמייצג אתם בין כותלי בית המשפט ומול הצד השני בתביעה. כל הסיבות הללו בתוספת המצב הבריאותי הירוד (נפשי וגופני) שאתם יכולים להיכנס אליו, רק מחזקים את הטענה שאתם צריכים לקחת את שירותיו של עורך דין מקצועי שיידע לסדר עבורכם את עסקת הטיעון הטובה ביותר.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.