כיצד לעצב אולם אירועים בעזרת צמחיה וירוק – המדריך המלא

צמחים עושים את החיבור אל הטבע במקום שהוא ברובו עירוני, והצורך הזה לשוב אל חיק הטבע עולה באופן יותר בולט ברגע בו רוצים לחגוג אירועים ולעצב בעזרת מיני צמחים ופרחים אולם אירועים.

 

העיצוב של השולחנות

הדבר הראשון שעליו חשובים כאשר מתכננים עיצוב של אולם אירועים לקראת אירוע משמח הוא היצירה של מקומות ישיבה שבהם יש מוטיב מרכזי בולט באמצע השולחן שעושה את הרושם הנכון עבור כל היושבים.

יש כאלה אשר בוחרים סוג של פמוטים עם נרות, דבר שיכול להיות מאוד נעים, אבל הדבר שהכי עושה את המראה המעוצב באירוע הוא מיני פרחים וצמחים. יש כאלה אשר חוששים כי שימוש בצמחים יגדיל במאוד את ההוצאה הכספית, אבל ניתן לבחור כל מיני סוגים של פרחים ו/או צמחים לסידור מרכזי השולחנות, ואף לבצע שילוב בין פמוטים לפרחים כדי להוריד את העלות בצורה מגוונת ויעילה לתקציב פחות גמיש.

מה כדאי לקחת בחשבון? כי לא כל הצמחים הם כאלה שאר נמצאים בפריחה בעונה שבה עורכים את האירוע, ולפעמים ישנם חיקויים טובים מאוד של הדבר האמיתי אשר מגיעים בצורה של צמחיה מלאכותית שמשדרגים את המראה של השולחן מבלי שמי מן האורחים בכלל מעלה על דעתו כי אלו הם אינם פרחים אמיתיים. 

 

עיצוב אולם אירועים בצמחיה: עמדת הבר

הוספה של אגרטל גדול, ככל שרק עמדת הבר מאפשרת הופכת את האזור הזה מעוד עמדה של משקאות למקום שמשלים את המראה החגיגי. האגרטל הגדול הזה בדרך כלל הכי מרשים עם פרח שלו יש פריחה גבוהה ועתירת פרחים כמו סייפנים, ליליות ועוד כל מיני סוגים של פרחים בעלי מראה בולט שמשעיר את המקום שבו הם נמצאים.

פרחים בחתונה

תוכלו למצוא מגוון דוגמאות בפורטל האירועים Save A Date ולהתרשם. כדאי לעשות שילוב נכון בין הפרחים לבין צבעי עיצוב אולם אירועים בצמחיה והתאמה נכונה של אלה אל האגרטל שבו בוחרים להניח את הפרחים.

 

עיצוב אולם אירועים בצמחיה: שדרוג אזור החופה

המקום שבו גם תהיה הוצאה כספית די נדיבה הוא האזור של החופה שעבורו השימוש בצמחים ומיני פרחים יעשה את האירוע להכי מיוחד ומקסים. במידה ומדובר בחתונה כדאי להשקיע מחשבה לגבי איך שרוצים שהחופה תיראה, בהתאם לאיך שמעוצבת החופה במקום שבו רוצים לשדרג ולעצב עם צמחיה. הנטייה של אנשים רבים היא לבחור בוורדים, אבל יש כל כך הרבה סוגים של פרחים שנראים נהדר כאשר הם משולבים על גבי עמודים. 

מה נראה נהדר וחוסך כסף שם? גיבסנית, שתעשיר את הצמחייה ואליה מוסיפים כמה פרחים בצבעי לבן, סגול, אדום או כל מה שהכי חביב על הכלה ביום המיוחד שלה. צריכים לזכור כי הרבה פעמים אוהבים לקשט גם את צידי השביל אל החופה, וכאן כדאי לחשוב על אלמנט צבעוני שאינו בהכרח מורכב מצמחים אם זה עניין של תקציב מזערי.

 

עיצוב סביבת הבופה וקבלת האורחים

יש אנשים אשר עורכים את האירוע שלהם בגן אירועים שכבר עתיר צמחים מכל עבר, ויש אחרים אשר נדרשים להעשיר את המקום עם הבאה של צמחים ומיני פרחים.

זה תמיד רעיון טוב לבחור כמה אגרטלים קטנים עם פרחים לשולחנות של הבופה המוגבהים, ואף לתלות היכן שאפשר מבחנות עם פרח בודד שאף הן יכולות ליצור מראה יותר קסום שמדמה גן ולא כניסה של אולם אירועים. ניתן להניח כל מיני עציצים בצורה אסטרטגית ואף להזמין שולחן של שוזרת לכבוד האורחים.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת