3 סיבות להשתמש בקולגן לעור הפנים

לאחרונה, תכשירי קולגן עולים לא פעם בשיח הציבורי וברחבי האינטרנט.

בשל כך, ריכזנו עבורכן מדריך אודות השימוש בקולגן.

מהו קולגן ומה חשיבותו? 3 סיבות להשתמש בקולגן לעור הפנים בואי נתחיל.

 

הקדמה

רכיב הטיפוח קולגן הוא התכשיר מדובר ביותר בעולם הקוסמטיקה כיום. בעבר, קמטים היו צרתם של נשים מבוגרות, אך כיום, ניתן לראות לא מעט בחורות צעירות, חורשות את עולם הטיפולים, על מנת למנוע את הופעת הקמטים.

 

קולגן – קצת רקע

קולגן הוא חלבון בעל אחוזים נכבדים בגופנו. הקולגן יחד עם חלבונים נוספים בגופנו, דואגים למראה העור שלנו. במרוצת השנים רמות הקולגן בגופנו יורדות, ולכן ישנה חשיבות רבה להחזירו לגופנו באמצעות תכשירים.

כמו כן, מלבד העור, לקולגן תפקיד חשוב גם במראה ומצב השיער שלנו, הציפורניים ואף המפרקים בגופנו.

 

סיבות להשתמש בקולגן לעור הפנים

לפי מחקרים, ניתן לראות כי לקולגן השפעה חיובית טובה על המראה שלנו, בריאותנו ותפקודנו. לשם כך, ריכזנו עבורכן מספר סיבות להשתמש בקולגן לעור הפנים.

  • גמישות העור – העור שלנו זקוק יותר מכולם לקולגן. הקולגן מסייע לשמירה על גמישות העור, ושמירה על התאים. קולגן משפר את מראה העור ומצבו, ומסייע להימנע מקמטים או לשפר את מצבם.
  • אנטי אייג'ינג – הקולגן מסייע להצערת העור.
  • מיצוק – מלבד האנטי אייג'ינג, ושיפור גמישות עור, הקולגן מסייע במיצוק העור שלנו ומפחית קמטים.

 

עוד סיבות להשתמש בקולגן

  • חיזוק העצמות – חלבון הקולגן מסייע לחיזוק העצמות בגוף, כך שהסיכוי לשברים מופחת. הקולגן מומלץ רבות לאלו החסרים להם סידן.
  • חיזוק המפרקים – חלבון הקולגן שומר על תקינות המפרקים שלנו. הקולגן מסייע לתפקוד אופטימלי, וכן מונע כאבים.
  • בריאות השרירים – בקולגן חומצות אמינו אשר מכילות חומר המסייע לתפקוד השרירים, כך שבעקיפין, הקולגן מסייע לשמור על תפקוד השרירים ובריאותם.
  • פעילות מעיים – הקולגן מסייע רבות למערכת העיכול ולמעיים. בקולגן חומצות אמינו אשר מסייעות למנוע מחלות מעיים, ולזירוז חילוף החומרים.
  • שיער – במרוצת השנים, אנו מאבדים שיער. אחד הגורמים לכך הוא מחסור בקולגן. מחסור בקולגן מוביל לשיער דל וצמיחה איטית. קולגן יעבה את השיער, יחזק אותו וישמור על בריאותו ועל מראהו.
  • ציפורניים – הקולגן הוא חלבון קריטי לציפורניים שלנו. הקולגן מסייע לחיזוק הציפורניים ובריאותן, ומונע את הישברותן המהירה.

 

איך מוסיפים קולגן לגוף?

ישנן מספר דרכים באמצעותן ניתן להוסיף קולגן לגוף שלנו. האחת, תוספי תזונה קולגן. תוספים אלו קיימים באבקה או כמוסה אותה נוטלים. השנייה, היא השימוש בתכשירי טיפוח קולגן.

 

טיפול קוסמטי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.