האם כל סוגי ביטוחי הבריאות מתאימים לכל אדם?

התאמה אישית של ביטוח בריאות למצב הרפואי, לגיל ולרקע הבריאותי חייבת להיות חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים.

במאמר הבא נסביר למה יש הבדלים בין ביטוחי בריאות וכיצד בוחרים אותם

בישראל יש 3 סוגים מרכזיים של ביטוחי בריאות: ביטוח בריאות ממלכתי, שירותי בריאות נוספים (שמכונים בקצרה שב"ן) וביטוח בריאות פרטי. בגלל שמדובר על מעגלים שונים של ביטוחי בריאות, המשמעות היא שחלק מהכיסויים קיימים בכולם – בעוד אחרים ייחודיים למעגלים ספציפיים בלבד.

ביטוח בריאות ממלכתי מתאפיין בכך שהוא חל על כל אזרחי המדינה וניתן על ידי הגופים הציבוריים. לעומת זאת, שירותי בריאות נוספים ניתנים על ידי קופות חולים. אמנם כל אזרח מחויב בשירותי בריאות נוספים, אך הוא יכול לבחור את הקופה שתעניק לו אותם. לשם השוואה, ביטוח בריאות פרטי ניתן על ידי חברות ביטוח פרטיות ולכן הוא אחר לחלוטין.

 

כך מבצעים התאמה אישית של ביטוח בריאות

התייעצות עם המומחים של אבנר ביטוח בריאות למשל יכולה לעזור להשוות בין סוגים שונים של פוליסות. השוואה כזו חשובה, כי היא עוזרת לדעת איזה סוג של ביטוח בריאות מתאים לכל אחד ואחת מאיתנו. יתרה על כך, היתרון של התייעצות עם בעלי מקצוע הוא שכך קל יותר לבדוק האם ואיפה יש כפל ביטוחים.

הדבר החשוב שצריך לזכור הוא שלא כל סוגי ביטוחי הבריאות מתאימים לכל אדם. נכון שביטוח בריאות ממלכתי חל על כולם ושקופות החולים מבטחות את כל מי שעומד בקריטריונים, אבל זה לא אומר שהכיסויים מספיקים. בשביל להתאים את ביטוח הבריאות לצרכים של קהל היעד, יש פרמטרים שונים שאותם רצוי להביא בחשבון.

 

מצב רפואי, גיל ורקע בריאותי

הדרך הכי טובה להתאים ביטוח בריאות לצרכים של קהל היעד היא להביא בחשבון מצב רפואי קיים, גיל ורקע בריאותי. באמצעות התייחסות אל המצב הרפואי הקיים, ניתן לדעת מה הסיכונים שחלים על חברת הביטוח ומה יהיה השקלול האקטוארי הנכון שלהם בפוליסה. לעומת זאת, הגיל והרקע הבריאותי עוזרים לחברת הביטוח לפנות פוליסה שתתאר את רמת הסיכון שעוד נשקפת למבוטח בעתיד.

היתרון של התאמת ביטוח בריאות בצורה ספציפית לצרכים של המבוטח הוא חיסכון בהוצאות. ככל שההתאמה לרקע או לגיל של המבוטח היא מדויקת יותר, כך עולה הסיכוי לכיסוי מקיף ומשתלם. במילים אחרות, התאמה אישית של הפוליסה גם משפרת את הביטוח וגם חוסכת בהוצאות.

 

לא מוותרים על ביטוח בריאות

בחירת ביטוח בריאות דורשת זמן, אבל היא שווה את ההשקעה. בזכות המאפיינים המיוחדים של ביטוח כזה, גברים ונשים בגילאים שונים יכולים להגן על עצמם. בנוסף, ביטוח בריאות פרטי מעניק מעטפת הגנה נפרדת. מלבד ביטוח בריאות ממלכתי ושירותי בריאות נוספים, לא כדאי לוותר על ביטוח פרטי בהתאמה אישית.

 

מגן

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת