4 יתרונות לניקוי הפנים באמצעות פילינג טבעי

העולם שלנו הופך מתועש יותר ויותר ובמהירות רבה; האוויר מלא בפיח, זיהום מכל עבר, והתחממות גלובלית שגורמת לחום קיצוני. אך במקביל למצב זה, בחיינו הפרטיים אנו מחפשים את ההפך הגמור מהכיוון שאותו העולם לוקח. אנו מחפשים כיצד להתנקות מהתיעוש והזיהום, וכיצד להכניס לחיינו אלמנטים טבעיים וכאן נכנסת לתפקידה קוסמטיקה טבעית על כל סוגי מוצריה, ויתרונותיה.

 

מה היא קוסמטיקה טבעית?

מוצרי קוסמטיקה טבעיים מיוצרים מחומרי גלם, כאמור, טבעיים שלקוחים מהטבע ושלא בוצעה בהם התערבות כימית כלשהי במעבדות, לעומת חומצות רבות אותן אנו מכירות אשר קיימות בתכשירים רבים לטיפוח הפנים. מטרתה של קוסמטיקה טבעית היא להסתמך על כוחו של הטבע בכל הקשור לטיפול בגוף שלנו, וכך באופן ישיר גם בנפש שלנו.

בתחום חומרי הגלם הניתנים לשימוש נוכל למצוא אין ספור מקורות טבעיים כמו שמן האבוקדו, סוגים שונים של חמר, תמציות טבעיות שונות של פרחים וצמחים, שמן קוקוס, ועוד אין ספור אחרים, כאשר כל אלמנט וחיבורו עם אחד אחר ביכולתם לטפל באופן ממוקד בבעיה, או דבר מה שנרצה לשפר או לטפח בגופנו.

 

חשיבות ניקוי הפנים כחלק משגרת הטיפוח

ניקו באופן כללי הוא חלק עקרוני ויסודי משגרת חיינו בין אם זה מקלחת, שטיפת ידיים, כלים, וכדומה. אך רבים ממעיטים או לא מבינים מה היא החשיבות בניקוי הפנים שלנו באופן עקבי ונכון, לפחות פעמיים ביום. כפי שציינו האקלים אותו אנו חווים בשגרה שלנו הוא אקלים מזוהם ומלא בפיח, ובלי שאפילו נדע זאת עור פנים שלנו צובר עליו, כבר מהרגע שאנו יוצאים מהבית, את כל שכבת הזיהום הזו, אפילו שאינה נראית לעין.

יוצא המצב כי במהלך היום שכבה זו מצטברת וחודרת פנימה לנקבוביות שלנו. בהתאם לסוג העור הדבר יכול להשפיע בצורה שונה, קלה עד חמורה, בבריאות העור ובנראות הכללית. כאן נכנסת חשיבות ניקוי הפנים. כי האמת היא שגם כאשר אנו הולכים לישון ומניחים ראשנו על הכרית, קיימת שכבת בקטריות על הסדינים שעורנו תופס.

ולכן אם פחות מתאים לנו להחליף סדינים כל בוקר, חשוב יהיה להתמיד בניקוי פנינו בבוקר כאשר נקום, וכאשר נלך לישון אחרי שהיינו יום מלא בחוץ.

 

מה היא שגרת הניקוי הנכונה?

כאמור, מומלץ לנקות את הפנים פעמיים ביום: בבוקר, ולפני השינה. אך חשוב לזכור כי לפעמים נצטרך לשלב מספר תכשירים שונים על מנת ליצור שגרת טיפוח טובה בעלת תוצאות יעילות לטווח הרחוק. אם כן, ראשית כל חשוב ומומלץ להתייעץ בנושא זה עם הקוסמטיקאית שלנו, או רופא העור אליו אנו הולכים, על מנת שימליץ לנו על תכשירים ספציפיים וזאת במידה ויש לנו עור בעייתי או רגיש.

זכרו, שלעיתים הנושא הוא בתחום ניסוי וטעייה ולא תמיד נתחבר למוצר הראשון שננסה, אך גם חשוב לתת לו הזדמנות. לעומת מה שנראה בפרסומות בטלוויזיה, למוצרים מיוחדים וטבעיים לוקח לפחות שבועיים להתחיל להשפיע על העור והתוצאות אינן בגדר קסם מיידי.

פעולה חשובה שנצטרך לשלב בשגרת הניקוי היא שימוש בתכשיר פילינג פנים טבעי. פילינג הינו סבון גרגירים, כאשר הוא יכול להיות עבה יותר או עדין, שמטרת השימוש בו היא הסרה שכל שכבת התאים המתים מעורנו אשר מביאה להתחדשות העור, המרצת זרם הדם בפנים, טשטוש והעלמות כתמי עור, עייפות, וקמטים.

חשוב לציין, שמומלץ לעשות שימוש בפילינג פנים טבעי שאינו מכיל בתוכו גרגירים שהם מפלסטיק, אלא גרגירים שלקוחים מיסודות טבעיים, כמו לדוגמא גרגירי רימונים.

 

איך אדע איזה פילינג מתאים לי?

כפי שציינו, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בנושא על מנת שיאבחן את סוג העור שלכם. לפילינג יש שלוש רמות של ניקוי, ושימוש לא תקין יכול להביא דווקא לפציעות והחמרה במצב העור שלכם. אם כן, גודל הגרגיר של הפילינג צריך להיות מותאם לאזור בגוף ולסוג העור.

לדוגמא, לא מומלץ להשתמש בפילינג גרגירי מאד עבור עור רגיש הנוטה לאקנה, כי זה האחרון יכול לפצוע אותו ולהשאיר סימנים. במקרים אלו ניתן להתייעץ עם המטפלת בנוגע לפילינג פנים טבעי אך בעל גרגירים מיקרוסקופיים. פילינג יכול להיות ניקוי שנבצע בבית או אחת לכמה זמן אצל קוסמטיקאית בהתאם לצורך.

חשוב לציין כי בעת שימוש ביתי יש לנקות את העור עם פילינג רק פעם עד פעמיים בשבוע על מנת לא לגרות יתרה את העור, ואף להוסיף ולהשתמש במקדם הגנה על מנת להגן על עור הפנים. כאמור, ישנם שלושה סוגים שונים של פילינג:

 

פילינג קלאסי

מתמודד עם בעיות שטחיות כמו קטמים קלים, אקנה, עור יבש, הסרת תאים מתים.

 

פילינג בינוני

מטרתו לטפל בכתמי עור קשים יותר וטשטוש סימני הזדקנות.

 

פילינג עמוק

כאמור, טיפול עמוק שמטרתו לנקות חטטים, להעלים פיגמנטציה קשה, ולטשטש קמטים ניכרים ועמוקים. נעשה זאת אצל קוסמטיקאית ורק בהמלצתה או בהמלצת רופא עור.

 

יתר הזמן נשים לב להתמיד לשטוף את הפנים בוקר ולילה עם סבון עדין יותר שלא מכיל פילינג אך יודע להתמודד עם סוג העור שלנו ועם כל בעיית עור אחרת שנרצה לטפל בה, ולאחר מכן גם ננקה עם מי פנים טרם קרם הפנים.

 

לסיכום

ניקוי עור הפנים שלנו הוא צעד חשוב שיש לדאוג לעשותו לפחות פעמיים ביום. כמו כן, מומלץ שננקה באמצעות מוצרים טבעיים, ולא כימיים, על מנת להגיע לתוצאות יעילות לטווח ארוך, וגם על מנת לייצר סביבה נקייה. השימוש בפילינג פנים טבעי, מוצר אשר רבים לא מודעים לקיומו כלל, מביא להמרצת הדם בפנים, טשטוש קמטים, כתמים, ועייפות, כמו גם הסרת שכבת תאים מתים עמוקה מעורנו, וחידוש עור הפנים.

 4 יתרונות לניקוי הפנים באמצעות פילינג טבעי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת

4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל