מתי כדאי לכם לעשות בדיקת PCR מהירה?

למרות שהפכנו לדי שאננים בכל מה שקשור לקורונה, והבנו שזה ממש כמו שפעת, עדיין הקורונה "חיה ובועטת", ומדי יום מאומתים עוד ועוד בני אדם.

אפשר כיום לזרז את הבדיקה של הקורונה, על ידי בדיקה שנקראת בדיקת PCR מהירה.

בדיקה זאת נחשבת בדרך כלל לתקן הזהב לשם גילוי זיהום של נגיף הקורונה.

המון בעלי בית עסק דורשים מהעובדים שלהם שיעברו את הבדיקה הזאת, לאחר שחלו בקורונה ובטרם חזרתם למקום העבודה, על מנת להיווכח שהם יכולים לצאת מבידוד.

אם תמשיכו לקרוא, תגלו מתי כדאי לכם לעשות בדיקת PCR מהירה.

 

מתי כדאי לכם לעשות בדיקת PCR מהירה?

הזמן הכי נכון לעשות בדיקת PCR מהירה הינו באם נחשפת לקורונה ואתם מודעים לכך, או לחלופין נחשפתם לפלוני אלמוני שנחשד כנשא נגיף הקורונה, או כמובן שהנכם חווים את חלק מתסמיני וירוס הקורונה והנכם מעוניינים לוודא שחלילה לא נדבקתם בנגיף הקורונה. הבנה מה מצבכם בקשר למחלת הקורונה, וכמה שיותר מוקדם, תסייע לכם בהימנעות מלהדביק ערב רב של בני אדם, לדווח לכל מי שבאתם אתו במגע כי עליו לבצע בדיקה של קורונה, ומה לדווח לרופא המשפחה שלכם, לרבות הסימפטומים שאתם חווים, להתאמת הטיפול הייעודי שלכם.

 

מה האפקטיביות של בדיקת PCR מהירה?

המונח בדיקת פי סי אר שמשמעו – תגובת שרשרת של תעתיק פולימארז הפוכה, מאפשר לזהות כמות מועטה של החומר הגנטי אשר מאפיין את וירוס הקורונה בדגימה שאוספים מהחשודים שנדבקו בו. בשלב הבא, בדיקת PCR מהירה פועלת באמצעות הגברה או באמצעות יצירה של עותקי החומר הגנטי הנ"ל, במידה וקיים בדגימה שלכם. התכונה של הגברת בדיקה זאת מאפשרת את הזיהוי של כמויות קטנות ביותר של נגיף הקורונה בדגימה, עובדה זאת כשלעצמה הופכת את הבדיקה הזאת לרגישה ביותר לשם אבחון נגיף הקורונה. אך רגישות שכזאת עשויה להיות מאוד אפקטיבית לנגיף הקורונה בתום חשיפה אחרונה אליו, אך בעצם המשמעות היא שתוצאות בדיקה זאת עשויות להיות חיוביות אף כאשר אתם לא מהווים סיכון של הידבקות בנגיף הקורונה.

 

מה התקופה שבה בדיקת PCR מתאימה ומה התקופה שלאו?

בדיקת PCR מהירה יכולה בנקל להעיד שהנכם חיוביים לנגיף הקורונה לתקופה בת כשלושה שבועות עד חודש בתום ההחלמה מהמחלה, משום שעדיין נקלט זיהום מקודם ושבריו הקטנים של וירוס הקורונה עדיין מוגברים. בתום שבוע עד שבוע וחצי אין כל נחיצות בבדיקה הזאת.

 

מה התכיפות לעבור בדיקת PCR מהירה?

התכיפות לעבור בדיקת PCR מהירה היא הכרחית, וזאת משום שעד יומיים בטרם הגעה של הסימפטומים של וירוס הקורונה, כמו גם יום או יומיים לאחר תחילת התסמינים שאתם חווים, אתם נמצאים בסיכון הכי מרבי להדבקה המונית של הסביבה שלכם. מי שנחשף בפעם הראשונה לנגיף הקורונה, עוברת עת מסוימת עד שנגיף הקורונה משתכפל דיו על מנת שהוא ייקלט בבדיקה. בשל כך, בדיקת PCR מהירה מזהה אותו כמה שיותר מוקדם במשך ההדבקה לאחר החשיפה אליו, לעומת הבדיקה לקורונה שמכונה אנטיגן, שהיא הרבה פחות רגישה, כאשר עיקר פועלה בא לידי ביטוי בזיהוי חלבון מאוד מסוים.

בדיקה חיובית

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת

4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל