מסתכלים בעיניים – מה זה אירידיולוגיה?

 

במידה ואתם חושבים על מקצוע של רפואה, אתם כנראה מכירים את האפשרויות המוכרות יותר כמו רופא משפחה, רופא ילדים, התמחות בהיריון, בניתוחים ועוד. אך האם שמעתם על רפואה אלטרנטיבית שממבט אחד בעיניים תוכלו לאבחן אנשים? במידה ולא ואתם רוצים לדעת עוד, על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

רפואה בתחום של אירידיולוגיה

בטח שמעתם על סוגים שונים של טיפולים ודרכים לאבחן מבחינה רפואה פיזית וכן רפואה מנטלית ונפשית. לאט לאט עם השנים נוספות דרכים שונות באמצעותן ניתן לטפל בנפגש ובגוף של האדם. כאשר יש את הרפואה האלטרנטיבי, בתוכה ניתן לכלול עולם רחב של רפואה מסוגים שונים ומגוונים.

בתוך רפואה אלטרנטיבית ישנה את האופציה של אירידולגיה כאשר שיטה זו מתעסקת בעיקרה בבחינה של הקשתית של העין של המטופל, על מנת לבדוק בעיות שונות ונושאים גנטיים של המטופל. הפועלים בשיטה זו טוענים כי ניתן לאבחן את המצב הבריאותי של המטופל ויותר מכך את הגנטיקה שלו באמצעות תבניות שונות המופיעות בתוך הקשתית של העין שלו.

איך עובד תהליך הבדיקה עצמו?

כיוון והשיטה עצמה מתמקדת בבחינה של עיניו של המטופל, הרופא המטפל בעצם חוקר ובוחן את הקשתית באמצעות זכוכית מגדלת או מכשיר אחר, מה שאומר שהבדיקה עצמה לא זיקה או חודרנית. ישנם אירידולוגיים שיודעים לסווג את העין לכל מיני קבוצות עם תבניות שונות. באופן כללי, המטרה של כל האבחון לבדוק האם יש בעיות או רגישויות שונות שניתן ללמוד עליהם לגבי המטופל בעקבות בחינה של המבנה הגנטי שלו.

בנוסף לכך, לפי שיטה זו ישנה טענה כי ניתן לבחון גם את הנפש של המטופל באמצעות אותה השיטה. כאשר לטענת מחזיקי השיטה טראומות שונות עשויות להשאיר סימנים בקשתית עצמה של העין וכך ניתן לבדוק האם המטופל חווה קושי נפשי מסוים, שהשפיע עליו בצורה כזו או אחרת. כמובן שניתן לבדוק זאת עם המטופל.

 

הכירו את הקשר בין המחלות לראות העיניים שלכם

גם כאשר אתם הולכים לטיפול במקום כמו המרכז לאירידולוגיה רב מימדית בהנהלת איריס גייר כדי שתכירו לפחות בצורה עפופה את הקשר בין המחלות השונות ולמה דווקא רואים אותן בעיניים שלכם. אלו הדברים שתוכלו לגלות כתוצאה מבחינה אירידולוגית:

  • כמה הגוף שלכם חסין כלפי מחלות שונות.
  • כמה זמן לוקח לגוף לרפא את עצמו.
  • מהן הנטויות של הגוף שלכם: חוסר בסידן, חוסר בברזל, עודף שומנים בדם ואפילו חולשה ועייפות.
  • מה עדיף לא להכניס לגוף כיוון שהוא יכול לקבל תגובה אלגית.
  • פגמים תורשתיים, נפשיים ורגשים ועוד.

כמו שבתהליך רפלקסולוגיה משתקף כל איבר בגופנו כך גם בתהליך האירידולוגיה: כל אחת מהעיניים שלנו מייצגת חצי גוף ועין קיימת השתקפות של האיברים שלנו.

 

אירידולגיה – בסיכומו של דבר

במידה ואתם רוצים לחקור את עצמכם לעומק ולהכיר את הגוף שלכם בצורה יותר ברורה ואפילו לעיתים למנוע מחלות מומלץ ללכת לאיריס ולהכיר את הגוף שלכם יותר טוב מבעבר.

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת