מיינדפולנס או מדיטציה אחרת – מה עדיף?

כמו שאתם ניגשים לבחור איש מקצוע או אפילו סתם מוצר חשמלי, גם כאשר אתם ניגשים לבחור שיטת מדיטציה ככל הנראה תופתעו לדעת כי קיים מבחר ענק של שיטות. בעשורים האחרונים המודעות לחשיבות של ביצוע תרגילי מדיטציה הפכה להיות גבוהה, ומכאן פותחו עשרות רבות של שיטות טיפול שונות.

אחת משיטות הטיפול הבולטות ביותר הינה שיטת מיינדפולנס שמועברת על ידי ניר קראוזה ועל ידי מדריכים אחרים בנוסף. אך לפני שאתם מחליטים כי מיינדפולנס תהיה שיטת המדיטציה המועדפת עליכם, כדאי שתבינו מהן היתרונות שלה על פני כל שאר שיטות המדיטציה האחרות. אז רגע לפני שאתם מגיעים להחלטה הסופית, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא שיסגור לכם לא מעט פינות שעדיין פתוחות.

אישה עושה יוגה

מהם היתרונות של שיטת המיינדפולנס?

היתרון המשמעותי ביותר של מיינדפולנס על פני שיטות מדיטציה אחרות זה כמובן הזמן הקצר שהיא לוקחת. אתם לא צריכים לפנות לעצמכם יותר מ-10 דקות ביום על מנת להפוך את היום שלכם ליותר מושלם. זה פשוט דבר מהפכני שב-10 דקות, אתם יכולים לשפר את מצב הרוח שלכם – ולא פחות חשוב לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית שלכם.

אך לא די בזה, כיום תוכלו למצוא מאגר ענק של מדריכים שיסייעו לכם להבין בדיוק כיצד תוכלו להשיג את התועלת המרבית מביצוע תרגילי מיינדפולנס. בשיטה הזאת תוכלו למצוא מגוון ענק של תרגילים הן ברחבי הרשת והן במפגשים פרונטליים עם מדריכים.

ולסיום, כל אחד יכול לעשות את שיטת המדיטציה הזאת. מיינדפולנס פשוט מתאימה לכולם, וכל אחד יכול ללמוד כיצד לבצע את התרגילים בתוך זמן קצר. כך שאין שום מגבלה, ואתם יכולים למצוא את עצמכם משפרים את החיים שלכם עם מינימום מאמץ אך עם מקסימום תועלת.

תוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות בשיטת מיינדפולנס?

אחד מהדברים שהכי חשוב לכם לדעת זה בתוך כמה זמן תוכלו לראות תוצאות? הרי לא פעם אתם תתחילו לבצע תרגילי מיינדפולנס כאשר אתם נמצאים בעיצומו של משבר נפשי או פיזי. אז אנו שמחים לבשר לכם כי את התוצאות ניתן לראות כמעט באופן מידיי, בשונה משאר שיטות המדיטציה שבהן התוצאות מגיעות בהדרגה.

אם תבצעו את תרגילי המיינדפולנס בצורה נכונה, אין שום סיבה שלא תראו תוצאות כבר אחרי הפעם הראשונה שתבצעו את התרגילים. ההשפעה היא מידיית, ואתם אלה שיכולים לקצור את הפירות ולהפוך את החיים שלכם להרבה יותר אנרגטיים.

מהיום משאירים את התירוצים מאחור, החיים שלכם צריכים להיות מבחינתכם החשובים ביותר – והמפתח להפוך את החיים שלכם לטובים יותר נמצא בידיים שלכם. תפתחו בו את הדלת הנכונה על מנת להכניס לחיים שלכם אור ותקווה. התחילו עוד היום כיצד לבצע תרגילי מיינדפולנס ותבינו כמו מדיטציה יכולה לשנות את החיים שלכם מקצה לקצה.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת

4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל