מחפשת מנתחת אף מקצועית? הכירי את ד"ר ליהי שגיא!

העיניים הם הראי לנשמה – אך האף חשוב לא פחות. האף הוא חלק דומיננטי מאוד באסתטיקה של הפנים, מפני שהוא ממוקם בדיוק במרכזן. מלבד זאת, האף הוא איבר נשימה, וחיינו תלויים בתפקודו התקין. הליך כירורגי לתיקון נראות האף עלול ליצור בעיות במחיצות – גם באפים תקינים. במאמר זה, נסביר את החשיבות של שמירה על הבריאות במהלך הניתוח, וכן הקפדה על בחירת המנתח המתאים.

 

האם אני צריכה ניתוח אף?

מודל היופי המערבי של ימינו, עידן הרשתות החברתיות, מעלה על נס את האף הקטן והכפתורי, של בובת הברבי. אולם, יש לזכור כי מדובר באופנה חולפת – ויש מי שחושב שאפים גדולים ובעלי נוכחות הם יפהפיים. רק הסתכלו על איורים הודיים עתיקים, ותיווכחו לדעת כמה הם העריצו תכונה פיזית זאת והיללו אותה.

עם זאת – אנחנו לא חיים באסיה של ימי הביניים, אלא בכפר הגלובלי של המאה ה-21. הרבה נשים לא אוהבות את נראות אפן, ורוצות לשנותו בעזרת ניתוח – וזה לגמרי בסדר לרצות להשתמש בטכנולוגיה וברפואה המודרנית בשביל לשפר את הביטחון העצמי. מנגד – צריך לזכור כי האף הוא איבר שתפקידו הראשון הוא לנשום – להכניס חיים וחמצן לגוף.

ניתוח אף

ניתוח אף: את הכי יפה כשאת נושמת

כפי שכתבנו, האף הוא איבר המיועד לנשימה – ולא לקישוט בלבד. ישנן בעיות מסוימות שעלולות להיווצר במהלך ניתוח אף, ועל כן חשוב מאוד לקבוע פגישה אצל מנתח עם המלצות, אשר מומחה לניתוחים כירורגים באף. אחת הבעיות הנפוצות המתרחשות במהלך ניתוח אף קשור בעובדה כי חללי האף מוצרים (בעזרת ההליך) נהיים קטנים יותר. לכן, גם אם אין סטייה של מחיצת אף או בעיית נשימה כלשהי – היא עלולה להיווצר במהלך הניתוח.

ושלא נזכיר את כל המקרים הרבים בהם יש בעיות נשימה או סטייה במחיצת האף – עוד לפני הניתוח… במקרים אלו נשלב את הפעולה הכירוגית לתיקון המחיצה ביחד עם התיקון האסתטי-חיצוני.

 

ד"ר ליהי שגיא – המומחית שמצליחה לשלב בריאות ואסתטיקה

אנחנו מקווים שהצלחנו להבהיר את החשיבות של שמירה על האף וכן תיקונו במהלך ניתוח אסתטי, וכן את החשיבות של בחירת מנתח מומחה לביצוע הניתוח.  דרך להבטיח זאת, בעיקר אם יש לכם סטיות במחיצות האף ובעיות נשימה, היא ללכת למומחית אף-אוזן-גרון, שמכירה היטב את האנטומיה של אזור זה. הרשו לנו להכיר את ד"ר ליהי שגיא היא מומחית אף-אוזן-גרון וכן מנתחת אפים לניתוחים אסתטיים.

במקביל לשתי ההתמחויות שלה – כירוגיה ואף-אוזן-גורן – לד"א שגיא תת-מומחיות חשובה נוספת – כירורגיה של הראש והצוואר. ד"ר שגיא חרטה על דגלה את החשיבות של מניעת מחלות עתידיות, ולכן ניתוחי האף שהיא מבצעת הם דקדקניים במיוחד. לתיאום פגישת אבחון, ייעוץ או קבלת פרטים נוספים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של ד"ר ליהי שגיא – lihisagi.com.

מנתח אף

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת