מה עדיף טיפול טבעי או כימי בבעיות שונות בגוף

בשנים האחרונות אנו עדים לשיח ער שמעודד שימוש בטיפולים טבעיים על פני כימיים. עד לא מזמן חשבנו שמדובר בתנועה קיצונית שמעודדת את הדבר, אך ככל שהזמן עבר, גילינו שיש עניין בדבריהם. החלטנו שלא להסתמך על מילים באוויר ויצאנו לחקור את הנושא מקרוב, כדי שנוכל לדעת מהי הדרך הנכונה לטפל בגוף שלנו. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגיעו לתשובה הדרושה לכם.

 

טיפולים טבעיים – ההגדרה

בחרנו לפתוח את המדריך בהסבר קצר אודות הטיפולים הטבעיים. שכן, אנו סוברים שהם לא מוכרים מספיק בקרב הציבור. זו ההזדמנות לציין שנהוג לחלק אותם ל – 2 סוגים:

  • טיפול תרופתי: כולל חומרים טבעיים בלבד. כך שלא נמצאים בו רכיבים כימיים כלל
  • טיפול אלטרנטיבי: בא לידי ביטוי בכל מיני שיטות טיפול, לדוגמא: דיקור סיני, רפלקסולוגיה ועוד

טיפול זה מתבצע בדרך כלל על ידי בעלי מקצוע שלמדו גישות הוליסטיות שונות. אלה עשויים להתאים לאנשים מסוימים עם בעיות בריאות קלות. שכן, היעילות של הטיפול הטבעי משתנה ממקרה אחד לאחר.

טיפולים טבעיים - ההגדרה

המצבים שבהם כדאי לבחור בטיפול טבעי

רופאים ממליצים להשתמש בטיפולים טבעיים בעיקר עבור מניעה של מחלות (לחיזוק הגוף) ועבור מצבי חולי קלים, לדוגמא:

  • להקל על דלקת בדרכי השתן
  • לטפל בגלי חום שבאים לידי ביטוי בגיל המעבר
  • להפחית את תסמיני הטנטון באוזניים

רגע לפני שנמשיך למסקנות, נמליץ לכם להיכנס לאתר רוזליין שמרכז תרופות טבעיות שונות שמתאימות למצבים אלה ואחרים.

 

טיפול כימי – מהו?

טיפול זה ניתן לא פעם על ידי רופא מערבי שמציע תרופה (חומר כימי פעיל שכולל תערובת של חומרים שמשמשים למניעה או פתרון של בעיות שונות בגוף). חשוב לציין שמדובר בטיפול רחב שניתן להשתמש בו למגוון רחב של מצבים. מי שרוצים לרפא את גופם ולחיות אורח חיים בריא, צריכים להשתמש בטיפול התרופתי למצבים מורכבים במיוחד. כלומר, לתרחישים שבהם הטיפול הטבעי אינו יעיל.

טיפול כימי – מהו 

המצבים שבהם מומלץ לבחור בטיפול מסוג זה

סביר להניח שצרכתם בעבר טיפול כימי, משום שהוא נחשב לנפוץ ביותר בישראל ובעולם המערבי. נציין שהשימוש בטיפול מסוג זה מומלץ בעיקר עבור מי שסובלים ממחלות ובעיות קשות, לדוגמא:

  • מחלות לב
  • דלקת אוזניים
  • אסתמה
  • סוכרת

נדגיש שהשימוש בתרופות מסוג זה מחייב התייעצות מצד רופא מוסמך. שכן, מדובר בחומרים שיכולים לסייע לגוף להתגבר על המחלה מצד אחד, אך הם עשויים גם לפגוע בגוף במידה והם נצרכים בכמות גבוהה.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לבחור את הטיפול המתאים

כעת אתם יודעים שכל אחד מהטיפולים שהוצגו לעיל מתאים למקרה אחר. כך שבשלב זה, נותר לכם רק להפעיל שיקול דעת שיאפשר לבחור בטיפול הנכון לכם. נאחל בהזדמנות זו שתשכילו לבחור בסוג הטיפול הנכון עבורכם מאתה ואילך.

מה עדיף טיפול טבעי או כימי בבעיות שונות בגוף

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת