מה נלמד בקורס מיקרובליידינג?

קורס מיקרובליידינג שתפס לאחרונה פופולריות הוא קורס איפור מקצועי ומיוחד שמכין אותך לקעקע איפור קבוע ובפרט את עיצוב הגבות בטכניקת מיקרובליידינג. 

 

מה זה בעצם מיקרובליידינג?

קורס מיקורבליידינג הוא קורס מקצועי לאיפור שמתעסק בכל תחום עיצוב הגבות. הסרת שיער, מבנה הגבה, איפור קבוע בשיטת המיקרובליידינג ועוד. המיקרובליידינג היא שיטה ליצירת מראה גבות מודגש בעזרת קעקוע של ״שערות״ דקיקות כדי להשלים או להעצים את מראה הגבה.

מדובר ב״איפור קבוע״ סוג מסויים של קעקוע לפנים שנועד להקל עלייך ביום יום למשך תקופה ארוכה. המיקרובליידינג הוא איפור קבוע אך הוא לא נשאר לנצח, הוא דוהה לאחר תקופה אבל בתקופה שבה הוא בולט הוא יוצר מראה של גבות מסודרות ובולטות ולפעמים אף מחפה על חוסר בשיערות או חורים בגבה.

קורס מיקרובליידינג

למה נועד המיקרובליידינג?

השיטה נועדה לשימוש כטכניקה של עיצוב גבות, הקעקוע מתאים במיוחד לנשים שאיבדו את שיער הגבות שלהם מסיבות בריאותיות או גנטיות או לנשים ששיער הגבות שלהם דל או בהיר. התהליך כולל מכונת קעקוע ומחט מאוד דקה שמייצרת קווים של דיו קבוע בשכבה שטחית של העור. הקעקוע מחלים ואת נשארת עם קעקוע קבוע לגבות שחוסך  זמן בשגרת הבוקר ומשאיר אותך עם מראה מטופח ומסודר בכל מצב.

 

מה לומדים בקורס?

כמו בכל קורס לאיפור מקצועי את הולכת ללמוד מספר טכניקות שונות שקשורות לעולם הגבות. הקורס מכסה את כל מה שאת צריכה לדעת כדי להוציא לקוחה עם גבות מושלמות- את כל השיטות משעווה, פינצטה, הסרה בחוט, סימון גבות, תכנון עבודה, מיקרובליידינג ועיצוב גבות מא׳ ועד ת׳.

כשמדובר בעיצוב גבות בדומה לשאר עולמות הקוסמטיקה שיטה אחת לווא דווקא מתאימה לכולם. לדוגמא בעיצוב שיער ללקוחה אחת יכולים להתאים גוונים בהבהרה פתוחה ולאחרת בכלל רק קיצוץ קצוות. כך גם עם עיצוב גבות- ללקוחה אחת יתאים צבע, למינציה לגבות ועיצוב צורה ולאחרת יתאים מיקרובליידינג.

קורס מיקרובליידינגלמי נועד הקורס?

הקורס למיקרובליידנג מתאים לכל קוסמטיקאית שרוצה ללמוד עוד טכניקה בעולם הגבות, או לכל אחת שרוצה להתחיל להתעסק בעיצוב גבות. הקורס מכסה שלל עולמות ידע ומתחיל מהבסיס כך שהוא מתאים לכל אחת. חובבות גבות מושבעות, קוסמטיקאיות מתחילות או מנוסות ובאמת כל אחת ואחת שמעוניינת. הקורס מזכה אותך לא רק בידע וכלים אלא גם בתעודת הסמכה כך שתוכלי לעסוק בתחום באופן עצמאי בהמשך.

 

לסיכום-

מיקרובליידינג היא טכניקה של איפור קבוע שנועדה לקעקע גבות לצורך עיצובן. המיקרובליידינג עצמו הוא תהליך שמתבצע בידי קוסמטיקאית עם מכונת קעקועים ודיו מתאים, בתהליך יווצר מראה של גבות מלאות, מסודרות, מלאות שיער והכי חשוב קבועות ומטופחות בלי מאמץ.

הקורס נועד לכל אחת שמתעניינת בעולם טיפוח הגבות ולקוסמטיקאיות שרוצות ללמוד טכניקה חדשה. בואי להעשיר את הידע שלך עוד היום עם קורס מיקרובליידינג.

קורס מיקרובליידינג

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת