מה ההבדל בין סוגי ההחלקות לשיער השונות ומה הכי בריא לשיער

כיום בעולם הספרות יש אינספור סוגי החלקות שונות ולכולן רכיבים שונים, תוצאות שונות ומאפיינים נוספים שונים מאחת לאחת. ישנם הבדלים משמעותיים בין סוגי ההחלקות השונות, חלקן לא בריאות לשיער שלנו בכלל וחלקן משאירות את השיער שלנו בריא ברמה הכי מקסימלית שניתן להשאירו. חשוב להבדיל בין סוגי ההחלקות על מנת לבחור לעצמנו את ההחלקה הכי בריאה לנו.

 

החלקה יפנית – אם אתם רוצים שיער מקלות

ההחלקה היפנית מקורה כאמור מיפן, מדובר בנשים היפניות ששיערן ישר וחלק כמו מקלות, והוא חלק מטבעו ומאפיין מאוד את הנשים היפניות משאר הנשים בעולם. ההחלקה מומלצת לכל סוגי השיער, אך לא מומלצת לשיער שעבר הבהרה או אפילו גוונים. החלקת השיער היפנית מורכבת מרכיבים כימיים כבדים שלא פשוטים לשיער שלנו ומעמיסים עליו רבות. נשים בוחרות בסוג ההחלקה הזה כשכל מטרתן לרוב היא להגיע לשיער דק יותר, חלק בהרבה ומחזיק לאורך של שנים.

 

החלקת קראטין – למי שלא אכפת משינויים

החלקת קראטין גם היא מוכרת מאוד ברחבי העולם ומשתמשים בה רבות. כל מהותה הוא בעצם ציפוי מבריק, שצמוד לשיער שלנו כשמדובר בחימום השיער, ובשל זאת גורם לו להיות כבד ולהתיישר. חומר הקראטין אינו מוחדר לשורש השיערה אלא עוטף אותה, וכך יוצא שלא מתבצע הליך שיקומי מסוים. הטיפול הינו חיצוני, ונדרש להגיע מדי פעם למספרה כדי לעבור על ההחלקה מחדש כדי לשמור על התוצאות. ההחלקה מכילה מינון של פורמלין הנחשב לחומר מסרטן, לכן חשוב לשאול את הספר מהו המינון המותר על ידי משרד הבריאות.

 

החלקה אורגנית – טבעית ואיכותית

החלקה אורגנית היא סוג החלקה מאוד מיוחד, שכן היא שונה משאר סוגי ההחלקות. היא מתבססת על רכיבים בפורמולה שנמצאים כבר בשיער שלנו, והיא מכילה חומרים טבעיים אשר מזיקים באופן המינימלי ביותר לשורש השיערה שלנו. היא מתאימה לכל סוגי השיער, ידידותית לשיער, מחזיקה לצמיתות (צריך לחדש את השורשים מדי פעם) והיא אינה מכילה חומרים שמזיקים לשיער ברמה קשה. כשאנחנו רוצים לברר על החלקה אורגנית מחיר עלינו לדעת שהיא לא יקרה בכלל, וכי היא שווה כל שקל שנשקיע בה.

 

החלקה צרפתית פועלת תמיד

החלקה צרפתית היא לא אחרת מעוד החלקה כימית, שבמהלך ההחלקה מוחדר לשיערות חומר לחות שמצליח להחליק את השיערות תוך כדי מתן לחות מספקת. ההחלקה מתאימה גם לתלתלים קשים מאוד, אפילו שיער קשה מסוג אפרו. ההחלקה מתאימה גם לשיער בצבעים בהירים כמו בלונד למשל.

 

כשאנו נעזרים בטבע – הוא מתגמל אותנו

עזבו בצד רגע את כל סוגי ההחלקות עם החומרים הכימיים, כשמדובר באמת בהחלקה עם חומרים טבעיים יותר, אנחנו נמשכים לזה יותר מאחר ואנו רוצים להסב רק תחושה טובה לשיערנו ולא לפגוע בו. כשמדובר בבריאות השיער בעת ההחלקה, החלקה אורגנית עושה את העבודה.

מחליקי שיער

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.