מהם הטיפולים הנפוצים יותר בתחום רפואת השיניים

לכת לרופא שיניים יכול להיות מפחיד עבור אנשים רבים. צלילי הזמזום, מכשירי הרנטגן, הכיסאות הגדולים – הכל יכול להיות קצת מרתיע. אם כי צריך לזכור שזה כאב טוב, בזכות רפואת השיניים המתקדמת בימינו אנחנו נהנים מאיכות חיים הרבה יותר טובה ובריאה. להלן הטיפולים הכי נפוצים בתחום רפואת השיניים שיכולים להשאיר את החיוך שלכם על הפנים לעוד הרבה שנים טובות ובריאות.

 

1 – ניקוי שיניים

זו ללא ספק הסיבה הנפוצה ביותר שאנשים מבקרים אצל רופא השיניים. רופאי שיניים רבים ממליצים על ניקוי כל חצי שנה, ויש הממליצים פעם בשנה. כך או כך, זה חלק חשוב מאוד בבריאות הפה. ביקור שנתי או חצי שנתי לניקוי ישמור על שיניים בריאות, מבריקות וחזקות. בנוסף, ניקוי גורם למעט מאוד אי נוחות, כך שאין צורך לדאוג. ד"ר אריאל סביון

 

2 – הלבנת שיניים

כמו ניקוי, הלבנה היא תהליך נטול אי נוחות יחסית. יש אנשים שרגישים לחומרי ההלבנה שבהם משתמשים, אבל חוץ מזה, זה הליך קל שרוב רופאי השיניים יכולים לעשות. ההלבנה מהירה ובטוחה מכיוון שהיא מבוצעת על ידי אנשי מקצוע. לרוב, רופאי שיניים משתמשים בג'ל מי חמצן מיוחד ובמקור אור מיוחד כדי להלבין מהר יותר.

 

3 – עקירות

עקירות נשמעות מפחידות וכואבות. אמנם, הן לא הכי נעימות אבל אין מה לעשות הן נצרכות. עם זאת, רופא השיניים שלכם יעשה כל שביכולתו כדי לעזור לכם להרגיש בנוח. הפעולה לרוב לא לוקחת הרבה זמן והיא מתבצעת תחת הרדמה מקומית חזקה כך שלא אמורים להרגיש דבר מעבר לרעשים ששומעים. לאחר מכן עלולה להיות נפיחות וכאבים אבל לא משהו שאנטיביוטיקה וכמה ימים של החלמה לא יכולים לתקן.

 

5 – סתימות

חורים נפוצים מדי וקלים מדי להשגה. סתימות נפוצות כבר מגילאים צעירים. חורים הם אזורים פגומים במשטח הקשה של השיניים שלכם הנקראים גם עששת. הם נגרמים משילוב של גורמים, כולל חיידקים בפה, חטיפים ומתוקים תכופים, לגימת משקאות ממותקים ואי ניקוי טוב של השיניים. למרבה המזל סתימות זה תהליך יחסית מהיר וקל והן קריטיות למנוע את החמרה של המצב וכאבים.

 

6 – כתרים

אם כבר מאוחר מידי בשביל חורים והחלק העליון של השן כבר נרקבה. אלה בדרך כלל הליכים של שני ביקורים, אבל כמו המילוי, לא אמור להיות כואב מידי  רופא השיניים שלכם ייקח דפוס של השן שלכם כך שמעבדה תוכל ליצור כתר מצויד כהלכה כדי לכסות את האזור הרקב.

 

7 – טיפול שורש

זה אחד שרוב האנשים חוששים ממנו, ומסיבות הוגנות. טיפולי שורש בדרך כלל קודמים לכאב שיניים די נורא. טיפול שורש אומר שהרקמה בתוך או מתחת לשן שלך נגועה ומודלקת. כדי להיפטר מהכאב, רופא השיניים צריך להרוג את העצב ולהסיר את הרקמה. מזל שיש הרדמות חזקות היום.

רפואת שיניים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת