מהי הדברה ירוקה – ואיך היא יותר טובה לסביבה?

בעוד שמזיקים מסוימים יצריכו הדברה עם חומרים מסוכנים שמצריכים מדביר מוסמך בלבד, מזיקים אחרים ניתן להדביר באמצעות הדברה ירוקה. בכל מקרה, כשמדברים על הדברות, באותה הנשימה חשוב להדגיש שאתם חייבים להסתייע אך ורק בשירותי מדביר מוסמך.

רוצים להדביר בבית פשפשים? אולי הדברת ג'וקים? בין אם ככה או ככה, חשוב לדעת דבר או שניים על חומרי הדברה ירוקים. הדברה ירוקה גם נקראת הדברה אקולוגית וידידותית לסביבה ולבני אדם. חומרי ההדברה האלו שחברות כמו מזיקיס משתמשות בהם, הם חומרים עם 0 רעילות לבני אדם. ממש ככה, רעילות אפסית. יחד עם זאת, הם מאוד רעילים למזיקים השונים שהתלבשו על ביתכם. צריכים הדברה ירוקה בתל אביב ובמרכז? בואו נדבר על זה:

 

האם אפשר להשתמש גם בחומרי הדברה שאינם ירוקים?

חשוב לציין, ישנם מזיקים מסוימים שהכי מומלץ להדבירם דווקא באמצעות שילוב של חום וריסוס, לאו דווקא הדברה ירוקה. אחת הדוגמאות לכך היא פשפש המיטה. נסביר על כך בקצרה. הדברת פשפשי מיטה מתבצעת באמצעות חימום החדר ל-60 מעלות, ולאחר מכן משתמשים בחומרי ריסוס שפשפשי המיטה לא יהיו מסוגלים לשרוד אותם.

שימו לב, החדר נשאר מחומם כשעה ועד שעה וחצי! אחרי תהליך כזה, אין שום סיכוי שפשפשי המיטה ישרדו בביתכם. ובכדי שתבינו עד כמה צוות ההדברה של מזיקיס בטוח בפעולותיו – אתם מקבלים שנה אחריות. מחיר הדברה בחום של פשפשי מיטה הוא 1,500 ₪ לחדר, כולל שנה אחריות על ההדברה. בגדול, זהו החיסרון היחידי בשיטת הדברה זו. יחד עם זאת, היא הכי יעילה.

 

האם הדברה ירוקה אפקטיבית יותר מהדברה "רעילה"?

קודם כל, חשוב לציין שכל הדברה היא רעילה. ולכן שמנו אותה במירכאות בכותרת. בעוד שהחומרים הם ירוקים ו"ידידותיים" לבני אדם (הכוונה ללא מזיקים), הם בסופו של דבר אמורים לגרום למוות של המזיקים בבית, במסעדה או בבית הקפה.

וכשמדברים על הדברת בתי קפה או הדברת מסעדות, חשוב לזכור שחומרי ההדברה משתנים גם הם. לרוב, יהיה מומלץ להשתמש בקוביות ג'ל אשר מיועדות להשמה ומיקום בכל מיני פינות אסטרטגיות במסעדה או בבית הקפה. באופן הזה, יהיה ניתן לבצע הדברת בית עסק ללא הפרעה להתנהלותו העסקית.

 

הדברה במרכז | מדביר מוסמך ומומלץ בתל אביב

אם אתם מחפשים אחר שירות הדברות במרכז, אנחנו רוצים להמליץ לכם על הדברה ירוקה בעזרת צוות מדבירים מוסמכים בלבד. זכרו, כל עוד מדברים על שירותי הדברות, בסופו של דבר מדברים על רעלים! חשוב יהיה לוודא כי אתם נחשפים לחומרים שאינם מזיקים לבני אדם.

חברת מזיקיס מגיעה אליכם עם חומרי ההדברה הכי אפקטיביים, יחד עם שירות חסר דופי ומקצועיות ללא רבב. לאחר שנים של ניסיון מקצועי בלוחמה כנגד מזיקים, אין כיום מזיק אשר מסוגל לעמוד בשירותי ההדברה של הצוות של מזיקיס. וכמו שצוות ההדברה של חברת מזיקיס בטח היה אומר כרגע: "ושאף פשפש או תיקן לא ינסו אותנו!"

רובה חיטוי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת