למה לבצע הדברה בגינה שלכם

כמות הזמן והמשאבים הרבים שאנו משקיעים בטיפוח ובשימור העצים והצמחים בגינה שלנו היא עצומה ורבה. כאשר אנו נתקלים במכת מזיקים בגינה, מדובר באירוע מתסכל שמחזיר אותנו כמה צעדים אחורה בכל נראות הגינה. מדוע כה חשוב לבצע הדברה בגינה שלכם?

 

הדברה בגינה

הגינה הפרטית שלכם בבית מצריכה השקעה וטיפוח רב. בין אם מדובר בעצים, בצמחים, ברהיטים השונים- מדובר בעבודה רבה שמצריכה מאיתנו השקעת זמן מרובה כמו גם השקעת משאבים רבה- ובעיקר כספים. כאשר אנו נתקלים במזיקים שונים בחצר הבית שלנו, אנו עשויים לגלות תוך ימים ספורים את רמת הנזק הגדולה- רוב היבול נהרס או הושמד, רהיטים אכולים, הצטברות של מזיקים ולעיתים גם פגיעה בנפש.

ישנם סוגי מזיקים רבים שאנו עשויים להיתקל בהם בגינת הבית שלנו. בין אם מדובר במכרסמים כמו עכברים או חולדות, שבדרך כלל מגיעות לגינות הבית המלאות במזון נגיש. סוג נוסף של מזיקים שנמצא הרבה בגינות הבית הוא ג'וקים וחרקים. מדובר במזיקים שבגלל הגודל הקטן שלהם, מוצאים מסתור בין הצמחייה הרבה או בין הרהיטים השונים בגינת הבית, מה שמקנה להם יכולת להישאר בגינה לאורך זמן, להתרבות ולהצליח לקיים את עצמם מבחינות רבות. כאשר אנו מזהים איזשהו דפוס שעשוי להתקשר לבעיית מזיקים- עלינו לטפל בתופעה בהקדם האפשרי.

כך לדוגמא, אם נזהה ג'וק אחד בחצר הבית, לא נצא מהכלים ונתקשר למדביר על מנת שיבוא לרסס את הגינה שלא כצורך. במידה ואנו נתקלים במספר ג'וקים בפרק זמן קצר- שווה לעשות סריקה בגינת הבית. בהנחה ואנו מוצאים משהו שעשוי להוות מטרד או קן מזיקים- עלינו ליצור קשר בהקדם האפשרי עם בעל מקצוע למיגור התופעה.

דבורים

הדברת מזיקים במרכז הארץ

הדברת מזיקים במרכז הארץ הינה תחום מבוקש לאורך כל עונות השנה- בעיקר בעונות הקיץ החמות. כך לדוגמא אם תצטרכו הדברה בפתח תקווה, תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות הדברה או מדבירים פרטיים שמספקים את השירות הנ"ל. חשוב לבצע את תהליך בחירת בית העסק בצורה טובה וחכמה, שכן במידה ואנו בוחרים חברת הדברה שאינה מקצועית או איכותית, אנו עשויים להיתקל במספר בעיות. ראשית, בעיית הזמן. במקרה "הסולח", ההדברה תימשך כמה ימים במקום יום בודד אחד, ותמנע מאיתנו לנהל את אורח החיים התקין והרגיל. במקרים חמורים יותר, לאחר תום ההדברה שנמשכה מספר ימים, בעיית המזיקים לא תיפתר ואנו נאלץ להזמין חברת הדברה אחרת ולבזבז זמן נוסף. היבט הבריאות משחק תפקיד מרכזי בהדברת גינות. מכיוון שמדובר באזור שנמצא בשימוש תדיר של דיירי הבית, חשוב להשתמש בחומרים ירוקים ידידותיים לסביבה ולבני אדם. במידה ולא יבוצע שימוש בחומרים כאלה, עשויה להיות פגיעה בצמחייה שיש בגינת הבית שלכם, או במקרים חמורים יותר להביא לפגיעה בנפש.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת