מה עליי להכיר לפני הגשת תביעת נזיקין?

לשם השכלה כללית, כדאי שתדעו כי המונח נזיקין מתייחס לנזק שהוסב לפלוני אלמוני במקום משכנו, במפתיע, ברחבי העיר, במקום שבו הוא מועסק, וכיוצא בזאת.

מי שמעוניין להגיש תביעת נזיקין, למעשה תובע את מי שאחראי לנזק, כמו למשל – אדם אחר, עסק או רשות מקומית.

כל מי שלרוע המזל חווה אי פעם בחייו עוולה של נזיקין, שאל בוודאי את עצמו מיד – מה עליי להכיר לפני הגשת תביעת נזיקין? גם אם אתם בטוחים שתוכלו לנהל בהצלחה תביעת נזיקין בעצמכם, הרשו לנו להאיר את עיניכם –  לפני הגשת תביעת נזיקין חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין המתמחה בתחום הנזיקין, אחרת – אתם מסתכנים בכך שתביעת הנזיקין שלכם תידחה, או במקרה של הרע במיעוטו – סכום הפיצוי שתקבלו יהיה קטן באופן משמעותי.

לא משנה מה הסיבה להגשת תביעת הנזיקין – תאונה במקום העבודה שלכם, מקרה בוטה של רשלנות רפואית, זיהום אוויר שפגע בכם, תאונת דרכים שצילקה אתכם פיזית ונפשית, תאונה בבית שלכם וכיו"ב, נו קודם כל אל עורך דין לענייני נזיקין, על מנת שיבהיר לכם אם בכלל יש לכם קייס ששווה להביא אותו בפני בית המשפט. עורך הדין יסביר לכם במה דברים אמורים ומה עליכם לעשות כדי להיות מוכנים היטב לתביעת הנזיקין. ישנם עורכי דין רבים וטובים בתחום כדוגמת עורך דין שי סולטן.

 

מה עליכם להכיר לפני הגשת תביעת נזיקין?

בני אדם שנפגעו לא תמיד מודעים לכך שאם לא ישכילו להצטייד בחוות דעת מקצועיות מבעוד מועד, תביעת הנזיקין שלהם תהיה לוקה בחסר, והדבר יעלה להם בהוצאות כספיות מיותרות ובעיקר בבזבוז המשאב הכי חשוב, הלא הוא הזמן שלהם. בנוסף לכך, לא כל מי שנפגע יודע כי כדי לקבל שיפוי מכמה מקורות, ניתן לתבוע בד בבד כמה גופים. כמו כמעט בכל תחום, החוקים נקבעו אי שם לפני שנים רבות, אך נעשים בהם חידושים ושינויים רבים מדי תקופה. רק איש מקצוע מיומן, כעורך דין נזיקיסט, יהיה מעודכן בכל פרט ומודע לכל שינוי.

 

על מי מוטלת האחריות להוכיח את טיעוניו?

במידה והוסב לכם נזק, המחויבות להוכיח את הטיעונים שלכם מוטלת על הכתפיים שלכם.  אתם צריכים להמציא ראיות שבאמת ניזוקתם, או לכך שקיים קשר סיבתי בין התרשלות לבין הנזק שהוסב לכם, וכיוצא בזה. על מנת לתמוך בדבריכם על הצד הטוב ביותר, עליכם להקפיד על שמירת כמות רבה ומרשימה של עדויות או של הוכחות, כגון – עדות כתובה וחתומה, כולל פרטים אישיים של מי שהיה עד לנזק שנגרם לכם, אישורים שמגבים את הטיפולים הרפואיים שקיבלתם למן הרגע הראשון ועד ליום התביעה, תמונות שתומכות בסיפור שלכם, קבלות על הוצאות כספיות לטיפולים, קניית תרופות, תשלום לרופאים פרטיים, תשלום לאמבולנס, וכיוצא בכך. בוודאי כבר הבנתם שמדובר על תהליך מסובך, שיש להשקיע בו זמן, ידע, מיומנויות, משאבים, קשרים, וכמובן הכרת החוק.  כל זה ייעשה בדרך הנכונה רק אם תשכרו מהתחלה את השירותים של עורך דין מוכר וידוע בתחום הנזיקין.

 

זכוכית מגדלת ומאזניים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת

4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל