3 דרכים להחלים מחתכים לאחר לידה

את נמצאת עכשיו בחודשים האחרונים לפני הלידה הראשונה בחייך? אם כך, אנחנו יכולים להבין למה את לא ישנה בלילה, למה את מתרגשת ועד כמה את חוששת.

החששות קשורים לא רק לטיפול בתינוק ולשינוי שהוא יביא איתו, אלא גם לכאבים הצפויים אחרי הטראומה שהגוף יעבור.

מה עושים ואיך אפשר להקל על המצב? כל הפתרונות במאמר שלפנייך.

 

קומפרסים עם מים חמים או קרים

בבואנו לדבר על הדרכים הכי טובות שיש להחלמה מחתכים לאחר לידה, אנחנו רואים שהשיטה הידועה שכולם מדברים עליה, היא קומפרסים. יש מי שטוען שהם צריכים לכלול מים חמים ואילו אחרים טוענים שהם צריכים להיות עם מים קרים, אך מה שבטוח זה שמים תמיד עוזרים. מצד שני, הבעיה היא חוסר הנוחות, שכן מבחינה לוגיסטית לא יהיה לך מספיק זמן לשבת שעות וליהנות מקומפרסים שמקלים על הכאבים. פתאום, בבת אחת את הופכת מאדם שאחראי רק על עצמו לאדם שמישהו תלוי בו. זה אומר שכל הקצב שאת מכירה עומד להשתנות ולכן, אם את יכולה למצוא דרך שתקל על הכאבים שלך הרבה יותר מהר, רצוי שתעשי זאת.

 

לתת לזמן לעשות את שלו

הדרך השנייה שתוביל להחלמה מחתכים אחרי הלידה, היא כמובן לתת לזמן לעשות את שלו. כולנו יודעים שהזמן הוא הרופא הטוב ביותר, וזה נכון גם לגבי החתכים שיהיו לך אחרי הלידה. הזמן יעבור והאמת היא, שאומנם תזכרי את הלידה לעד, אבל את הכאב בסוף תפסיקי להרגיש. מצד שני, הבעיה עם השיטה הזאת, היא בדיוק העובדה שאין לך זמן, כך שלא עבור כל אישה זה יכול להיות פתרון מספיק טוב.

 

קני תרסיס שעושה פלאים

הדרך השלישית והכי מומלצת שיש היום על ידי נשים רבות להתמודד עם התפרים ועם החתכים, היא לקנות תרסיס אלופירסט, אז למה את מחכה? התרסיס הזה מורכב מחומרים טבעיים בלבד והוא כולל גם צמחי מרפא, אלוורה ועוד חומרים שיש להם סגולות נפלאות בריפוי העור. למעשה, את יכולה להיות בטוחה שאם תדברי עם חברות שלך שכבר ילדו, הן כולן תוכלנה להמליץ לך על השימוש במוצר הזה. מדובר על מוצר איכותי וטוב שמשנה את החוויה בצורה משמעותית ביותר, כך שרצוי מאוד לנסות אותו.

 

התזמון המושלם לרכישת אלופירסט

חשבת לחכות ולראות איזו לידה תעבור עלייך? את לא בטוחה שאת רוצה לקנות תכשיטים שונים לאחרי הלידה כשאת נמצאת למעשה עוד בימים שלפני החוויה המטלטלת? אם כך, כדאי שתדעי שזו טעות. מאוד מומלץ לקנות עוד היום את התכשיר שישנה את החוויה שלך ואת הזיכרון שיהיה לך מהימים הראשונים שאחרי הלידה, כי למה לחכות לרגע האמת? הזמיני אונליין תרסיס אלופירסט ותראי שתעשי בו שימוש כבר ברגע שבו הכול יסתיים ותהפכי לאימא מאושרת וגאה.

 

לחיצה על כפתור

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת

4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל