כמה עולה לעשות השתלת שיער בארץ ובחו"ל

נדמה שבתקופה האחרונה כולם עוברים השתלות שיער. יש מי שבוחרים לבצע את ההליך קרוב לבית, בגבולות ארץ ישראל, בעוד אחרים עולים על מטוס, כדי לחזור לכאן עם רעמה. בסדרת מדריכים מקיפה שהוצאנו בנושא, בדקנו את היתרונות והחסרונות של כל השתלה.

הפעם, יצאנו לבדוק מהן העלויות של ההליך במכונים מקומיים ובין לאומיים. הישארו כאן ותגלו את כל המידע העדכני ביותר בנושא, שיאפשר לכם לבחור את המיקום המתאים לכם ביותר מבין השניים.

 

הקריטריונים שקובעים את העלות הסופית

הליך השתלת השיער משקם את הקרקפת ומביא לצמיחה טבעית של שיערות באזורים שבהם השיער נשר באופן משמעותי. הטיפול מצריך הוצאת זקיקי שיער בריאים. כאשר האפשרויות שעומדות בפני המטופל הן אלה:

  1. להשתמש בזקיקי שיער שנמצאים באזור של צמיחה טובה מהקרקפת
  2. להשתמש בזקיקי שיער מאזורים אחרים בגוף

שיחות שערכנו עם מומחים בתחום, גרמו לנו להבין שהעלות של התהליך משתנה בהתאם לקריטריונים הבאים:

  1. המצב הנוכחי של האזור התורם
  2. מספר השערות שצפויות להישתל
  3. הניסיון של המנתח  (המחיר צפוי לעלות ככל שהוותק גדול יותר)
  4. הטכניקה הנבחרת לביצוע ההליך

השתלת שיער

טווח המחירים בישראל ובעולם

אל תתנו לפסקה הקודמת להטעות אתכם. אנחנו לא נעלה לרשת מדריך שכותרתו תעסוק בנושא "מחיר השתלת שיער – כמה תשלמו היום? " מבלי להציג את טווח המחירים הממוצע. עכשיו אתם יודעים שהמחיר עשוי להשתנות ממקרה אחד לאחר, כך שנוכל לומר לכם שאם תרצו ליהנות משיער שופע, אתם תצטרכו לשלם בין 14,000 ₪ ל – 34,000 ₪.

 

כך נקבע המחיר הסופי

הליך השתלת השיער מכונה בעגה המקצועית כ"ניתוח השתלת שיער". אנו מציינים זאת כדי להבהיר שמדובר בתהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם המטופל, רגע לפני שזה עולה על שולחן הניתוחים. בדומה לניתוחים אחרים, המטופל צריך להגיע לפגישת ייעוץ ראשונית.

במהלכה, הרופא המטפל יאבחן את הקרקפת ויבחן את איכות השערות שנמצאות עליה ובאזורים התורמים. הרופא צפוי לציין את הנתונים בטבלה ייעודית שתאפשר בסופו של דבר לסכם את העלות הכוללת של ההליך עבור כל מטופל.

 

טיפ חשוב לקראת סיום – תתמקדו באיכות

השתלת שיער צריכה להתבצע תוך התמקדות באיכות הטיפול ופחות בעלות. הרי אתם יודעים שהתשלום ייקבע בהתאם למצב השיער שלכם. אתם תצטרכו לשלם יותר, ככל שמצב השיער שלכם יתגלה כבעייתי. במצב שכזה, ראוי להימנע מחיפוש אחר מכון שמציע תשלום נמוך. שכן, הצעת מחיר נמוכה ביחס למצב המורכב עשויה להוביל לטיפול שגוי שיעלה ביוקר.

 

לסיום

העלות של השתלת שיער בארץ ובחו"ל משתנה בהתאם לקריטריונים קבועים שמאפשרים לבדוק את חומרת המצב של המטופל. מי שקראו את המדריך בעיון, מכירים כעת בקריטריונים אלה ויודעים שעליהם לפנות לייעוץ מקצועי, שיאפשר להם לקבל את הצעת המחיר המתאימה עבורם.

השתלת שיער

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת