בריאות הנפש לפני הכל: כך תשרדו את תקופת הדייטים

שמירה על בריאות נפשית במהלך חיפוש אהבה ויציאה לדייטים, זה לא צחוק. אנשים לעיתים מוצאים את עצמם ממש מתוסכלים, מאוכזבים ושבורי לב בעקבות דייטים כושלים, במיוחד אם מדובר על תקופות ארוכות. כיצד תשרדו את האירוע? – קראו כאן ותוכלו לפתח חוסן-דייטים טוב יותר. 

 

זכרו ליהנות – כמה מילות ספתח על דייטים

חיפוש אהבה ויציאה לדייטים, הן פעולות שיכולות להיות חוויה מרגשת ומלאת תקווה, אבל מצד שני, גם מלחיצה ומאתגרת. לכן, חשוב לזכור לשמור על בריאות הנפש שלכם לאורך התהליך, גם אם הוא נמשך שנים. בהקשר הזה, אנחנו ממליצים להגיע לעולם הדייטים עם ציפיות ריאליסטיות, או במילים אחרות, זכרו שאהבה אמיתית לוקחת זמן.

לא כל צאט הכרויות ודייט יהיו מוצלחים, יהיו דחיות ואכזבות, אבל התפקיד שלכם הוא להתמקד בהנאה מהתהליך ובהכרות עם אנשים חדשים. כל עוד תקפידו לפעול בצורה הזאת, תוכלו ליהנות מהתקופה של הדייטים, גם אם בין לבין יש גם אכזבות.

זכרו ליהנות - כמה מילות ספתח על דייטים 

חשש מדייטים כושלים? יאללה, קדימה לטיפים!

לפני שנפרוס בפניכם את הטיפים שלנו, או את המתכון שלנו לדייט מוצלח, אנחנו רוצים להדגיש שלכל אדם עשויים להתאים טיפים שונים. עם זאת, ישנם כמה דגשים כלליים שיכולים לקחת את עולם הדייטים שלכם לשלב הבא, כגון:

  • שמירה על ביטחון עצמי: שננו לעצמכם בראש וזכרו את הערך שלכם ואת כל מה שיש לכם להביא לשולחן הדרינקים.
  • אל תשוו את עצמכם לאחרים: התמקדו בהיבטים החיוביים שלכם, אתם ייחודיים, ומגיע לכם שמישהי או מישהו יכירו בכך.
  • אל תפחדו להיות עצמכם: אין עוד מישהו דומה לכם, והאמת היא שאין מישהו בעולם הזה ללא פגמים. זכרו זאת והציגו את עצמכם כפי שאתם בטבעי.
  • שיתופיות תמיד מבורכת: שמרו על קשרים חברתיים בזמן תקופת הדייטים, שתפו חברים ומשפחה בחוויות שלכם, זו דרך טובה לשמור על שפיות.
  • אל תתביישו לבקש עזרה: אם אתם מרגישים מוצפים או מדוכאים, אל תהססו לפנות לעזרה מקצועית. לידיעתכם, בימינו קופות החולים מסבסדות חלק נכבד מהעלות של פסיכולוג.

חשש מדייטים כושלים יאללה, קדימה לטיפים!

לסיכום, הקשיבו לאינטואיציה שלכם

תקופת הדייטים יכולה להיות הן מלחיצה והן מאתגרת, אבל בסופו של דבר, צריך להקשיב לאינטואיציה הפנימית שלנו. בין אם מצאתם דייטים דרך https://www.shovavim.co.il או באמצעות אתר אחר, הקשיבו למה שהבטן שלכם אומרת לכם במהלך תקופה זו. לדוגמה, אם אתם מרגישים לא בנוח עם מישהו או עם מצב מסוים, סמכו על תחושת הבטן שלכם וסיימו את האירוע לפני שהוא מקבל צ'אנס להתדרדר חלילה.

כמו כן, גם אם מציאת אהבה לוקחת זמן, אל תתפשרו על הערכים שלכם או על מה שחשוב לכם. לסיכום, ובמילים קצת אחרות, תהיו סבלניים, אהבה אמיתית היא משהו ששווה לחכות לו. חשוב לזכור שכל אחד חווה את חיפוש האהבה בצורה שונה. כלומר, אין דרך אחת נכונה לעשות את זה.

בריאות הנפש לפני הכל כך תשרדו את תקופת הדייטים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת