כיצד מתבצע יישור שיניים פנימי?

יישור שיניים פנימי הוא יישור שיניים שמתבצע ללא גשר חיצוני ונראה לעין, והוא מאפשר ליישר את השיניים בלי פגיעה אסתטית שפוגעת באיכות חיי המטופל. במאמר זה נבין בדיוק כיצד יישור שיניים שכזה מתבצע.

 

יישור שיניים – צורך אסתטי ובריאותי

בכדי שנוכל ליהנות מחיוך סימטרי ואסתטי, ומבריאות פה טובה שלא מאפשרת התפתחות של בעיות אנטומיות ומבניות, יש צורך בשיניים ישרות. שיניים ישרות הן הסטנדרט האסתטי והבריאותי בעולם הדנטלי, אבל למרבה הצער לא כולנו נולדים עם מבנה לסת ישר, ואנשים רבים סובלים משיניים לא ישרות. במצב כזה, יש צורך בטיפול שמטרתו יישור שיניים, בדרך כלל עם מכשירים שמותקנים ומפעילים לחץ על השיניים בכדי ליישר אותן בתהליך הדרגתי וממושך.

יישור שיניים

יישור שיניים לא חייב להיות נטל אסתטי

הבעיה המרכזית שמטופלים רבים חוששים ממנה בכל מה שנוגע לטיפולי יישור שיניים הוא כל מה שקשור לאסתטיקה וההיגיינה של הפה במהלך תקופת היישור. "גשרים" או רסנים מתכתיים המותקנים על חלקן החיצוני של השיניים הם נטל אסתטי, כאשר הבעיה המרכזית היא של מטופלים מבוגרים שזקוקים ליישור שיניים ולא רוצים לפגוע במראה הפנים שלהם.

למרבה המזל, יישור שיניים לא חייב להיות נטל אסתטי לאורך תקופת היישור, גם אם מדובר בתקופה ממושכת יחסית. זאת משום שקיימים כיום טיפולים של יישור שיניים פנימי – יישור שיניים "שקוף" עבור כל מי שמסתכל עלינו, אך הוא עדיין אפקטיבי באותה המידה. כיצד מתבצע אותו יישור פנימי? נסביר בהרחבה.

 

איך עושים יישור פנימי לשיניים?

טיפול יישור שיניים פנימי יכול לעשות שימוש במספר טכניקות בכדי להשיג את מטרת יישור השיניים בלי ליצור פגם אסתטי לאורך תקופת היישור. בין האפשרויות הקיימות בתחום ניתן למנות:

  • מכשירים המפעילים לחץ על שרירי הלסת ועל השיניים, עבור הזזה קבועה של השיניים לכיוון ישר, ומותקנים בחלקן הפנימי של השיניים מבלי להיות חשופים למביט מבחוץ.
  • עקירת שן שפוגעת במבנה הלסת ויוצרת הפרעה פיזית המונעת מיתר השיניים להתיישר למקומן הנכון. לרוב, מדובר בתהליך שמתבצע יחד עם תהליך יישור מכאני, ולא תמיד מדובר בצעד נחוץ.
  • שיוף של השיניים עבור יצירת קו אחיד בין השיניים.

כל טיפול יישור שיניים, בין אם מדובר ביישור חיצוני סטנדרטי ובין אם בתהליכים מתקדמים של יישור פנימי, הוא טיפול שמותאם באופן אישי למצב השיניים של המטופל, הגיל וההעדפות שלו. כך, לא צריך להתפשר על בריאות השיניים ועל המראה שלהן לטווח הארוך, ולא צריך גם לסבול מחיוך מלא מתכת לאורך תקופת היישור.

 

יישור שיניים עושים רק אצל מומחים בתחום

יישור שיניים הוא לא עניין של מה בכך, ובכדי להשיג תוצאות מיטביות בתהליך היישור צריך לפנות למומחים איכותיים בתחום. חפשו מסגרת איכותית של מרפאת שיניים בירושלים או בכל אזור אחר בו אתם מתגוררים, ומצאו אופציה שמאפשרת לכם לבחור בטיפול יישור השיניים שמתאים לכם בריאותית ואסתטית. אל תתפשרו על איכות מרפאת השיניים אליה תפנו – זכרו שבריאות השיניים היא משהו שאסור להתפשר עליו, וכך גם מקצועיות תהליך יישור השיניים הפנימי.

יישור שיניים פנימי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת