ידיים טובות: איך בוחרים מסאז'יסט?

בחירה של מסאז'יסט זה לא עניין קל. אם עברתם כמה טיפולי עיסוי בחיים שלכם, אתם בטח יודעים שיש לכם דברים מסוימים שאתם פשוט לא מוכני לוותר עליהם בטיפול הבא שלכם. אנחנו מצאנו את עצמנו חווים רצף של כישלונות בבחירה של מסאז'יסטים והבנו שעלינו לצאת ולבדוק איך בוחרים מסאז'יסט על הצד הטוב ביותר. חזרנו עם מסקנות שאתם צריכים להכיר מקרוב, אז כדאי שתישארו ותגלו איך עושים את זה.

 

תכירו את המומחים שמבינים בעיסויים

רגע לפני שנציג בפניכם איך בוחרים מסאז'יסט, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל אנשים שיודעים דבר או שניים על מסאז'יסטים. אלו מי שהולכים באופן קבוע לטיפול שכזה מתוך צורך. יש מי שהגב שלהם נתפס באופן קבוע למשל, בעוד אחרים מרגישים שאם הם לא יעברו מסאז', הגוף שלהם יתפרק. ביקשנו לשמוע מהם איך הם הגיעו אל המסאז'יסט הנוכחי שלהם. שכן, חשוב לנו להגיע למסקנה בכל הנוגע לבחירה נכונה של מסאז'יסטים. הגיע הזמן שלנו להתפנק עם מסאז'יסט מקצועי שיעשה לנו את העיסוי המתאים לנו ביותר.

 

איך בוחרים מאסאז'יסט? השלב ה – 1

תראו, בשלב ה – 1 אתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלה הבאה: מה חשוב לי כשאני עושה מסאז? אנחנו למשל יכולים להגיד לכם שחשוב לנו שתהיה אווירה נעימה בחדר. כלומר, שיהיה חדר שקט ולא רועש. הרי יש מסאז'יסטים שמבצעים טיפולים בבית שלהם או בקליניקה שנמצאת בסמוך לרחוב ראשי. אם אינכם יודעים מה לשאול את עצמכם בשלב זה, תדעו שריכזנו עבורכם כמה שאלות נפוצות:

  • האם אתם מעדיפים עיסוי חזק או עדין?
  • האם חשוב לכם שיהיה מעסה גבר או אישה?
  • האם הגעה לבית זה קריטריון חובה מבחינתכם?

 

איך בוחרים מאסאז'יסט? השלב ה – 2

כדי שתוכלו לבחור מסאז'יסט על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים להציב מולכם את התשובות לשאלות ששאלתם את עצמכם בשלב הראשון. השאירו אותם במקום זמין ותכתבו פוסט ברשת החברתית. תציינו כי אתם תרים אחר מסאז'יסט מומלץ ותשמחו לקבל המלצות למי שעונה על הקריטריונים שבחרתם קודם לכן. למשל: מסאז'יסט גבר שמגיע עד הבית, שעושה עיסוי עדין. כך תוכלו לקבל המלצות אמינות שמתאימות לקריטריונים שהצבתם מראש.

 

איך בוחרים מאסאז'יסט? השלב ה – 3

בשלב הזה אתם כנראה תמצאו את עצמכם עומדים אל מול הצעות רבות של מסאז'יסטים שעונים על הקריטריונים שעבדתם עליהם קשה. כך שנותר לכם עכשיו רק לקצור את הפירות ולבחור את מי שעונה על כל הקריטריונים וליצור עמו קשר. במהלך השיחה, תציינו את הקריטריונים ותוודאו שהם אכן מתאימים לו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך בוחרים מסאז'יסט טוב. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנותר לכם רק ליישם ולהגיע אל בעל מקצוע מוסמך ומומלץ.

טיפול בגב

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת