טיפול במרפק טניס באמצעות גלי הלם

סובלים ממרפק טניס (אלבו)? מעוניינים להכיר את אחד הטיפולים האפקטיביים ביותר לבעיה? הכירו את הטיפול בגלי הלם במאמר הבא.

 

הפתרון למרפק טניס – טיפול בגלי הלם.

טיפול במרפק טניס נעשה באמצעים שונים, חלקם פולשניים וחלקם באמצעות רפואה קונבנציונלית או רפואה משלימה. הטיפול לבעיה זו באמצעות גלי הלם הוכח כאחד מהטיפולים היעילים לטיפול בבעיה.

מהו מרפק טניס?

מצב של מרפק טניס הוא התפתחות של דלקת בגידים הצדדיים של המרפק הנוצר בדרך כלל בשל מאמץ ועומס בשרירים ובגידי האמה (החלק שבין המרפק לשורש כף היד). מצב זה כרוך בכאב עד כדי קושי ליישר את אמה. השימוש של המושג מרפק טניס לתופעה זו היא בעקבות העובדה כי מצב זה נוצר במקרים רבים כתוצאה מפעילות גופנית ושכיח במיוחד בקרב שחקני טניס, עם זאת מרפק טניס שכיח גם בקרב אנשים המבצעים פעילויות שונות ומרובות בחלק זה של הגוף.

 

איך מטפלים?

הבעיה של טיפול במרפק טניס אינה חדשה וידועה ברפואה הקונבנציונלית והאלטרנטיבית. במהלך השנים הוצגו טיפולים רבים חלקם יעילים יותר וחלקם פחות למשל טיפול תרופתי או דיקורים ובמקרים קיצוניים ניתוח.

מה הם גלי הלם?

גלי הלם הם גלי קול בעלי אנרגיה גבוהה, המועברים בלחץ גבוה בזמן קצר ובמהירות גבוהה לרקמות הרכות, עשר עד עשרים פעם כל שניה. המטרה היא להגיע למרחק רב בתוך העור ולהתמקד באזור בו נדרש הטיפול.

גלי ההלם יעילים במיוחדים למצבים של כאב באזור השריר והגידים, כפי שקיים במפרק הטניס. הטיפול מומלץ במיוחד למצבים כרוניים ולמקרים בהם ניתן טיפול אך החולה לא הצליח להתגבר על הבעיה במשך תקופה ממושכת. גלי ההלם במסגרת זו מייצרים זעזוע רקמתי ומגבירים את אספקת החמצן ובכך מצליחים לגרום לריפוי של הגוף במקביל להפחתה של הכאב הכרוך במרפק טניס.

 

הטיפול אינו חד פעמי, יש לחזור עליו מספר פעמים עד להגעה למצב של שיפור וחוסר כאב. בדרך כלל מבוצעים חמישה טיפולים במשך תקופה של עד עשרה ימים, תלוי במצבו של המטופל ולתגובת הגוף. השיפור אף הוא אינדיבידואלי, יש המדווחים על ירידה בכאב כבר אחרי הטיפול הראשון ויש שרק אחרי הטיפול השלישי והרביעי. בסופו של דבר ההצלחה של הטיפול מוכחת ולראיה העלייה בשימוש בטיפול לבעיות של מרפק טניס.

 

טיפול בגלי הלם מבוצע על פי רוב באמצעות פיזיותרפיסטים או מומחים שהוכשרו לכך. כדי לעבור את הטיפול יש לעבור אבחון מדויק של מקור הבעיה כמו גם איתור של מקום הדלקת.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת