חושבים שמגיעים לכם פיצויים? כך תבדקו

התרחשותן של פציעות ותאונות שונות, לצערנו הרב, הן חלק כמעט בלתי נפרד ממהלך החיים של בני אדם. תאונות עלולות להתרחש בכל מקום ובכל זמן: בין אם בעבודה, ברכב, ברחוב ואף בבית. אם עברתם תאונה מסוג כלשהו, ישנו סיכוי גבוה שתוכלו לקבל על כך פיצויים מהמדינה. חושבים שמגיעים לכם פיצויים? כך תבדקו!

 

בגין אילו נסיבות יגיעו לכם פיצויים מהמדינה?

תאונת דרכים

תאונות דרכים הן מכת מדינה של ממש, כאשר הסטטיסטיקות מראות שמדי יום ביומו אנשים נפצעים ואף מתים על הכביש. במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים שגרמה לכם לנזק גוף, תוכלו לקבל פיצויים עבור הנזק שנגרם לכם ועבור ההוצאות הרפואיות הנרחבות שתידרשו להוציא בעתיד בעקבות התאונה.

תאונת עבודה

תאונות עבודה נפוצות מאוד בקרב אנשים העובדים בעבודות פיזיות, הדורשות הרמת משקלם כבדים או עבודה עם כלים כבדים וחומרים מסוכנים, אך למעשה כל אחד מאיתנו חשוף להתרחשותה של תאונת עבודה. חשוב לדעת שתאונת עבודה כוללת גם את הדרך שאתם עושים מביתכם אל מקום העבודה ובחזרה, כך שניתן להיווכח כי תאונות מסוג זה אכן אינן נדירות או שמורות רק לבעלי עבודות פיזיות.

גם כאשר מדובר על תאונת עבודה, תוכלו לבדוק אם אתם זכאים לפיצויים מחברת הביטוח או מביטוח לאומי, הן עבור הפציעה שלכם והן עבור אובדן כושר העבודה (במידה ונגרם).

פציעה עקב רשלנות של גורם אחר

אחד הסוגים השכיחים ביותר של פציעות ותאונות אלו נזקים גופניים שנגרמים כתוצאה מרשלנות של אדם או גורם אחר כלפיכם. למשל, אדם שנופל בעקבות בור או נזק כלשהו שנגרם למדרכה בעת הליכתו ברחוב, ונפילה זו גרמה לו לנזק גופני, עשוי לקבל פיצויים מהעירייה שבה התרחש הנזק (כמובן כתלות בנסיבות האירוע).

 

כיצד תוכלו לבדוק אם מגיעים לכם פיצויים?

אם עברתם תאונה ונגרם לכם נזק גופני או נזקים אחרים, ייתכן שגם לכם מגיעים פיצויים בגין הנזקים שנגרמו לכם – לרבות נזקים שאינם ממוניים (כמו נזקי כאב וסבל למשל).

אם אתם מעוניינים לבדוק האם מגיעים לכם פיצויים, תוכלו לפנות אל משרד עורכי דין פייפר כהן. משרד עורכי הדין מסייע כבר כ- 15 שנים לאנשים לקבל את הפיצויים שמגיעים להם, עקב תאונות ופציעות שונות שהם עברו ושבגינם הם זכאים לפיצוי הולם. משרד עורכי הדין מתמחה בנושאי תאונות דרכים, תאונות עבודה, תביעות נכות כללית, תביעות ביטוח לאומי, תביעות סיעוד ועוד – כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים המקצועיות והמסורות ביותר!

 

משרד עורכי הדין ישמח לעמוד לשירותכם בכל זמן, להעניק לכם ייעוץ משפטי מלא ומקיף ולייצג אתכם בצורה איכותית ומקצועית אל מול הגופים הביטוחיים והערכאות המשפטיות, ודרכו תוכלו לבדוק האם גם לכם מגיעים פיצויים מהמדינה בגין התאונה שעברתם והנזק שנגרם לכם!

רופאים בחדר ניתוח
רופאים בחדר ניתוח

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.