אילו ויטמינים ומינרלים צריך השיער הגברי כדי למנוע נשירה

צריכה נכונה של מזונות שעשירים בוויטמינים ומינרלים יכולה לסייע בחיזוק השיער הגברי ולמנוע נשירה. עובדה זו ידועה לכם, אבל השאלה אם אתם מכירים בוויטמינים שמובילים לתוצאה הרצויה. בשורות הבאות נרכז בפניכם את כל המידע הרלוונטי שיעשה סדר בנושא, כדי שתוכלו לצרוך את הוויטמינים המתאימים שישמרו על השערות שעל ראשכם. הישארו כאן ותצאו עם רעמת השיער שתמיד חלמתם עליה.

 

וויטמין A

סביר להניח ששמעתם לא פעם על וויטמין A. שכן, הוא ידוע כשומר על שיער בריא. מדובר בוויטמין מסיס שומן שממלא תפקיד חשוב בכל הנוגע לקידום ייצור השמן הטבעי שנוצר על הקרקפת. הליך זה שומר על השיער ומונע את הפיכתו לשברירי ויבש.

צריכת וויטמין A בהתאם להנחיות, תתרום באופן ניכר לבריאות הקרקפת ותחזק את זקיקי השיער. רגע לפני שנעבור לוויטמין הבא, נבקש להדגיש שצריכה גבוהה מידי של וויטמין זה עשויה לפגוע בגוף. לכן, חשוב לבדוק מראש מהי הכמות המתאימה לכם לפי משקל הגוף ולצרוך את הוויטמין במתינות.

צריכה נכונה

 

ביוטין (B7)

וויטמין 7B שידוע גם בשמו השני "ביוטין" מונע נשירת שיער גברים שנובעת בעקבות סטרס או מחסור בוויטמינים שחיוניים לגוף. שכן, הוא משפר את תשתית הקרטין (חלבון שמהווה את רוב קצוות השיער). ניתן לצרוך אותו בעת אכילת דגנים מלאים, אגוזים, ביצים ובטטה.

שימו לב, אתם לא צריכים להשקיע זמן רב ומחשבה בחיפוש אחר מאכלים שמכילים את הוויטמין הנוכחי, משום שהוא קיים בתוספי תזונה שונים בכמות הדרושה לכם. צריכת תוספים אלו על בסיס קבוע (קפסולה אחת בבוקר וקפסולה בערב) תאפשר לכם לשמור על שיער חזק, בריא ומלא ברק.

 

וויטמין C

לא ניתן לעסוק בחיזוק השיער הגברי, מבלי לציין את וויטמין C שמוביל לצמיחת שיער חזק ובריא. אי צריכה של וויטמין זה עשויה להוביל לנשירת שיער משמעותית. לכן, מומחים ממליצים לצרוך את הוויטמין שחיוני לייצור קולגן שמחזק את השיער. ניתן למצוא את הוויטמין הזה במגוון רחב של פירות וירקות, לדוגמא:

  • פלפל אדום
  • תות
  • פירות הדר ועוד

 

נדגיש שהריכוז הגבוה ביותר של וויטמין C נמצא בפלפל האדום, כך שכדאי לצרוך לפחות חצי פלפל בכל יום.

לשמור על שיער בריא

 

וויטמין D

הוויטמין האחרון והחשוב לא פחות ממלא תפקיד חשוב בכל הנוגע לצמיחת השיער. אתם הרי רוצים שהשיער שלכם יגדל במהירות לאחר הנשירה. לכן, עליכם לצרוך כמות נאותה של הוויטמין באמצעות חשיפה לשמש. לצד זאת, ניתן לצרוך דגים שומניים ומוצרי חלב, משום שאלה מהווים כמקורות לוויטמין D.

 

מילים אחרונות לסיום

גברים צריכים לצרוך את 4 הוויטמינים שהוצגו לעיל, משום שאלה מחזקים את השערות שעל ראשם ומונעים את הסיכוי להופעת נשירה. ניתן לצרוך את הוויטמינים הללו באמצעות פירות וירקות או תוך נטילת תוספים ייעודיים.

ויטמין די

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת