איזו שיטת השתלת שיער הכי טובה למפרצים

גברים רבים סובלים ממפרצים, שמתחילים להופיע כבר בגילאים צעירים כמו 20-30. גם עבור גברים שאצלם המפרצים מופיעים בגילאים מאוחרים יותר, כמו 50-60, מדובר על מטרד של ממש שמצריך מהם פתרון מידי למען מניעת ההתפשטות של המפרצים, שיכולה להוביל בסופו של דבר גם להתקרחות מלאה.

היות ולשיער הראש יש תפקיד מרכזי בבניית הביטחון העצמי של האדם, ברגע שהוא מתחיל לתת את אותות ההיעלמות שלו – יש לפתור את העניין בצורה כמה שיותר מוקדמת.

יצאנו לבדוק איזו שיטת השתלת שיער הכי טובה למפרצים, ואם גם אתם מתמודדים עם העניין הזה שגורם לכם לתחושות לא נוחות עם עצמכם – המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

 

השתלת שיער למפרצים – לדעת איפה לעשות את זה כמו שצריך

הרבה לפני שאתם מחליטים על השיטה שהכי נראית לכם להשתלת שיער, חשוב שתחליטו איפה אתם רוצים לעבור את ההליך הזה. הליך השתלת שיער הוא לא הליך פשוט, ואולי חלק מכם חושבים שהוא סופר קל לביצוע – אבל בפועל הוא מצריך מקצועיות רבה ועבודה איכותית על מנת שזו תוכל להישמר לאורך זמן.

חברת נותנים בראש מציעה לכם ליווי צמוד בדרך להשתלת שיער שמתאימה לכם בול, בין אם מדובר על השתלת מפרצים ובין אם מדובר על כל סוג השתלה אחר. בעבודה המשותפת עם החברה תגלו שאתם מקבלים ייעוץ מקצועי מטעם טובי המוחות המגיעים מהתחום, ותתחילו בדרך לתוצאה לא פחות ממושלמת.

 

היכרות עם השיטות היעילות ביותר להשתלת שיער למפרצים

באופן כללי, כשמדברים על השתלת שיער מדברים היום על 3 שיטות עיקריות – שיטת DHI, שיטת FUE, וכן שיטת FUT. שלושת השיטות הללו ניכסו לעצמן מעמד של כבוד בעולם של השתלת שיער, אולם יש מהן מתקדמות יותר, מתקדמות פחות, יקרות יותר ויקרות פחות, כמו גם נוחות יותר ועם פחות כאבים, עומת כאלו שדווקא פחות נוחות ומכאיבות יותר. לכן, כל אחד מכם רשאי לעשות את השיקולים שלו ולבחור לפי מה שהכי טוב בשבילו באופן אישי.

 

שיטת DHI ושיטת FUE – המובילות בתחום השתלת שיער למפרצים

שתי השיטות הללו הן המתקדמות יותר מבין שלושת השיטות, משום שהן מתבססות על טכנולוגיות חדשות שמאפשרות טיפולים יעילים ומהירים יותר, עם כמות מופחתת של כאבים. הן דומות אחת לשניה באופן ההשתלה – לקיחת זקיקי שיער והשתלתם באיזורים שונים בראש, אך הן נבדלות האחת מן השניה באופן ביצוע ההשתלה: שיטת FUE מסתמכת על השתלה כואבת יותר אך מהירה יותר, ואילו שיטת DHI מסתמכת על השתלה עדינה יותר אך איטית יותר, ובהתאם גם יקרה יותר.

 

אז איך אפשר לבחור?

על מנת לבחור בצורה הטובה ביותר את השיטה להשתלת שיער, חשבו מהם הקריטריונים החשובים לכם ביותר: מחיר, כאב, מיקום, מהירות ועוד. ככל שתגיעו מוכנים יותר עם כל התשובות לקריטריונים הללו, תוכלו לבחור בצורה טובה יותר עבורכם. בהצלחה!

איש מבוגר

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת