השפעת התקשורת על שביעות רצון ממערכות יחסים ובריאות נפשית

צעקות, מריבות, שתיקות או עקיצות ארסיות, כל אלו הינן מיותרים לחלוטין, במיוחד כשמדובר במערכת יחסים רומנטית או חברית. השפעת התקשורת על שביעות הרצון שלנו ממערכות יחסים קשורה ישירות למצב בריאות הנפש שלנו, אשר יכולה להשתפר פלאים עם זוגיות יציבה, מכבדת ונכונה, או לצנוח לתהומות כשמערכת היחסים ארסית ורעילה. 

 

מרכז מבינים זוגיות

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור הינו מרכז לקבלת כלים משמעותיים מאד ליצירת מערכות יחסים בריאות שיאפשרו לנו זוגיות יציבה ונכונה, חמה ואוהבת, שתתמוך בנו ותאפשר לנו לצמוח ולהתפתח כאנשים בוגרים. במרכז נגלה מה מעכב אותנו מיצירת קשרים רומנטיים משמעותיים וכיצד ניתן לשפר את המצב.

המרכז מפעיל תוכנית קבוצתית קהילתית אך גם מציע אימונים אישיים פרטיים למעוניינים כדי לתקן ולשפר את כל מה שמונע מאיתנו את הצורך הבסיסי ביותר בחייו של אדם – אהבה ומשפחה.

מרכז מבינים זוגיות 

השפעת התקשורת על שביעות הרצון ממערכות יחסים ובריאות הנפש

לא סתם מכנים תקשורת קשה בשם 'אלימות מילולית', מילים יכולות לפגוע בנפש האדם, לערער את הבטחון העצמי, לגרום לו לחוש בודד, לא מובן, לא אהוב ולא רצוי או חלילה מושפל. התקשורת הבין אישית נפגעת קשות כשאנו משתמשים במילים פוגעות, בטון דיבור מתנשא, בהעלבות והצקות.

לעומת זאת, דיבור מכבד, מכיל ומקבל יכול לשפר פלאים את מצבו הנפשי של האדם ולחזק את האמון שלו בעצמו ובבן הזוג שלו ולהביא לשביעות רצון מן הקשר הזוגי מפני שהוא מרגיש אהוב, מובן ורצוי לידו.

השפעת התקשורת על שביעות הרצון ממערכות יחסים ובריאות הנפש

כיצד מילים יכולות להשפיע על מערכת זוגית?

כאשר אדם חוזר מאוחר הביתה מסיבה כלשהיא, ובת הזוג פונה אליו בכעס ואומרת "ידעתי ששוב תאחר, אי אפשר לסמוך עליך, אתה תמיד עושה לי את זה, למה אני צריכה לחכות לך כל הזמן?" זוהי צורה שמביכה, מביישת ופוגעת בבן הזוג אפילו שהוא הפר את הבטחתו שלא לאחר.

לעומת זאת, צורת דיבור כזו "אני שמחה שבאת הביתה בריא ושלם, אבל אני מבקשת שפעם הבאה שאתה מאחר תודיע לי, כי דאגתי ולא היה לי מושג איפה אתה" בן הזוג מרגיש שמישהו חיכה לו, דאג לו ומעוניין כי בפעם הבאה ינהג אחרת כדי למנוע זאת. המסר מועבר בלי יותר מדי רגשות אשם או בושה ובטח שבלי לסיים את הערב במריבה.

 

כיצד מרכז מבינים זוגיות יכול לעזור?

במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור מתמקדים בהבנת הסיבות למה אין לכם כרגע מערכת זוגית משמעותית שטוב לכם בה. יכול להיות שאתם נושאים איתכם דפוסים לא בריאים שהשתרשו בכם וצריך לשנות אותם. לאחר מכן, באמצעות סדנא של חמישה מפגשים תוכלו לקבל כלים משמעותיים למציאת זוגיות נכונה וטובה שמתאימה לכם ותחזוק הקשר לאהבה עמוקה, יציבה ובריאה לחיים ארוכים יחד.

השפעת התקשורת על שביעות רצון ממערכות יחסים ובריאות נפשית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת