המדריך לצריכת פירות מ-5 קבוצות הצבע

אם אתם כבר מכירים את הסגולות הבריאותיות שיש בפירות, אתם צריכים להכיר את המדריך לצריכת פירות מ-5 קבוצות הצבע השונות.

בואו נכיר יותר מקרוב את היתרונות שיש באכילת פירות, כמו כן נבחין בין הצבעים שלהם ונתאים תפריט מאוזן.

אכילת פירות היא מרעננת, לא רק טעימה ומיצית. המיצים נוזלים במהלך הנגיסה, הטעמים מתפוצצים בפה ואתם תמיד אומרים לעצמכם "הכול קיים בטבע, לא צריך כלום מעבר לזה". יחד עם זאת, חשוב גם לדעת כיצד לאזן בין הפירות השונים. בעוד שחלק מהפירות שייכים לקבוצות הצבעים הכתומים, חלק אחר מהפירות שייכים לקבוצה האדומה, הירוקה והלבנה. בחסות צוות המומחים של משק דוידיאן הכנו לכם מדריך, הנה הוא כאן:

 

מה אני צריך לדעת על קבוצות הצבע של פירות וירקות?

בואו קודם כל נעשה סדר בבלגן, נסדר את הפירות שלנו על פי צבעים. בקבוצת האדומים למשל, יש לנו את הפירות העשירים בחומר הנקרא ליקופן. אם מדברים על פירות וירקות, מדברים למשל על עגבניות, סלק, גמבה ועוד. מומלץ לצרוך את הפירות והירקות האלו בצמוד לליווי מקצועי של דיאטנית.

בקבוצת הכתומים יש לנו פירות וירקות לא פחות מובחרים וטעימים, שעשירים בחומר שנקרא בטא קרוטן. יחד עם חומר ה-בטא קרוטן, פירות וירקות כתומים עשירים גם ב-קרטאונידים נוספים. אגב, מדובר כאן גם בקבוצה הצהובה. פירות וירקות צהובים נכללים בקטגוריה של הכתומים. מומלץ לצרוך גזר מהקבוצה הזו, יחד עם גמבה צהובה, תפוזים, פירות הדר ועוד.

 

קבוצת הסגולים של פירות וירקות

עוד כדאי לדעת, בקבוצת הסגולים יש לנו פירות וירקות אשר עשירים בחומרים הנקראים אנטוציאנינים. יש לכם למשל את הכרוב הסגול, שהוא עשיר בחומרים אלו וניתן לצרוך אותו באופן די חופשי. נדיר להיתקל במקרה של צריכה יתר של אנטוציאנינים.

מעבר לקבוצות שציינו לעיל, יש גם את קבוצת הלבנים. בקבוצת הלבנים תמצאו פירות וירקות אשר עשירים בתרכובות של גפרית. תרכובות אלו עשויות לתרום ולסייע לתהליכים פיזיולוגיים שונים, לרבות סיוע נגד צרבת, למשל. מלפפון לדוגמה, שייך לקבוצת הלבנים וישמש אתכם במקרים של צרבת. אגב, גם חלב עשוי לסייע נגד צרבת, סתם טיפ קטן על הדרך.

 

אילו סוגי פירות מומלץ לצרוך?

בין אם אתם צורכים פירות וירקות מסוג כזה או אחר, מומלץ לצרוך אותם טריים ולא מקופסאות שימורים. תיצמדו לאיזה משק חקלאי אשר משווק פירות וירקות, תאמינו לנו, זה שווה את הנסיעה למשק. ואם תרצו, תוכלו גם לבצע רכישת פירות אונליין, הזמנת ירקות באינטרנט כולל משלוח ועוד.

אתם מוזמנים להסתייע בשירותי המשלוחים של משק דוידיאן עבור פירות וירקות לרכישה אונליין. עם איכות מובחרת של פירות וירקות, ניסיון חקלאי של שנים והמון אהבה בכל פרי וירק, זה המענה המדויק עבורכם. בתאבון!

 

פלטת פרות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת