המדריך המלא לטיפול בכאבים בקיבה

אתם לא לבד, אחוז גדול מהאוכלוסייה סובל מכאבים בקיבה, הבעיה המרכזית היא שאנשים רבים החליטו להשלים עם תסמונת המעי הרגיז. עם זאת אסור לנו להתעלם מהסימפטומים ויש לטפל בבעיה. נוכל לטפל בבעיה דרך פעילות גופנית, תזונה נכונה, ייעוץ פסיכולוגי וזוגי ועוד. מה גורם לתסמונת המעי הרגיז, כאבים בקיבה וטיפול טבעי, הישארו איתנו.

 

 

למה אני סובל ממעי רגיז?

למען האמת, אין שום סיבה ידועה למעי רגז. ניתן לראות מספר אסכולות ומחקרים הטוענים שיש קשר ישיר בין מערכת העצבים בגוף כאחד הגורמים המשפיעים ביותר על תפקודו של המעי. עם זאת, ניתן לראות חוקרים אשר לדעתם מעי רגיז הוא תוצאה של התקף זיהומי, או כתוצאה מתרופות אנטיביוטיות שמשמידות את כלל החיידקים הטובים במעיים.

ניתן לראות אצל נשים שכיחות גבוהה אף יותר בתסמונת המעי הרגיז, אחת מהסיבות היא המערכת ההורמונלית של האישה. עם זאת, נשים סובלות ממעי רגיז בצורה קשה אף יותר בזמן הווסת.

 

מה הם תסמיני המחלה

לא קשה לזהות את תסמיני המחלה. כאשר אנו מדברים על מעי רגיז אנו מדברים ברוב המקרים על מחלה כרונית אשר תוקפת את החולים בזמנים שונים בהתאם למצבם בחיים, ניתן לראות את התסמינים מתגברים בעת סטרס ולחץ נפשי.

בין תסמיני המחלה השכיחים ביותר ניתן לראות:

  • כאבי בטן עזים ועיוותים שונים
  • נפיחות באיזור הבטן
  • גזים מרובים
  • צואה בעלת ריר
  • שלשולים ועצירות – משתנה

 

איך לטפל בתסמיני המעי הרגיז

יש מספר פעולות שעלינו לעשות על מנת להפוך את היום שלנו לפחות כואב ולהקל על התסמינים משמעותית. מדובר בשינוי באורח החיים מקצה לקצת – תזונתית, פיזית ונפשית. לא רק שהבטן שלכם תודה לכם, גם הגוף כבר לא יבגוד בכם.

 

שנו את הרגלי האכילה שלכם – אוכל בעייתי ושומני עלול להעמיס על מערכת העיכול, כאשר אנו משנים את הרגלי האכילה שלנו אנו יכולים לפתור המון בעיות: השמנה, סטרס, לחץ ואפילו את תסמונות המעי הרגיז. היעזרו בתזונאית אשר תתאים את התפריט המושלם עבורכם.

 

שלבו אימונים יום יומיים – אחת ההמלצות הרווחות בתחום היא פעילות יום יומית. הוכח במחקרים רבים שפעילות יום יומית עוזרת להפגת סטרס ומתחים ואף במקרים מסוימים תורמת למערכת העיכול בעקבות התנועתיות. דאגו לשלב אימונים אירוביים ואנאירובים במהלך השבוע, הבדל יגיע כבר בשבוע הראשון.

 

הפגת מתחים וסטרס – אחד מהסיבות להחמרת התסמינים במעי הרגיז הוא מתח וחרדה. בעיות במשפחה, בזוגיות ואף בעבודה עלולות להשפיע על חיי היום יום שלנו, אנו ממליצים לכם ללכת לשירות של ייעוץ ואימון זוגי בתל אביב או בעיר הקרובה אליכם.

 

צרכו פרוביוטיקה – בעזרת נטילה יומית של פרוביוטיקה תוכלו לקבל למעלה ממיליארד חיידקים טובים אשר יעזרו לחיזוק המעי, בנוסף תוכלו למצוא אנזימי עיכול אשר יעזרו למערכת העיכול.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת