מה ההבדל בין טיפולי שיניים לטיפולי שיניים משקמים?

בשנים האחרונות, אולי בגלל היכולת לשתף את תמונותינו ומעללינו בכל פלטפורמה חברתית, קיים דגש רב על נראות חיצונית. בשל כך, חשוב לעמוד על ההבדלים בין טיפולי שיניים משקמים לבין טיפולי שיניים משמרים.

מאוד קשה להגיד אילו מסוגי שני הטיפולים הללו נחשב אסתטי ואיזה נחשב בריאותי, היות ושני סוגי הטיפולים (שכוללים בתוכם נישות טיפוליות מגוונות) מהווים השפעה ניכרת הן על המראה החיצוני-אסתטי והן על הבריאות של המטופל. לא פעם, אנשים מבקשים את הלבנת שיניהם אצל אורתודנטים איכותיים, כאלו המספקים שירותי הלבנת שיניים בזמן מהיר של כ-60 דקות. אפשר לבוא ולטעון כי הלבנת שיניים זה טיפול משמר ולא משקם, אך במקרים מסוימים, אנשים בוחרים לצפות את שיניהם בחרסינות המסייעות לבריאות השן והחניכיים. החרסינות אמנם נועדו ליצור אפקט של חיוך יפהפה, אך הן גם משמשות עבור טיפולים שונים, כך ששוב, מדובר בסוג טיפול משמר והן משקם.

טיפול יסודי

טיפולי שיניים משקמים ומשמרים

בין אם אתם מחפשים אחר שירותי מרפאת שיניים באשקלון או שמא בכל מקום אחר בארץ, זכרו תמיד כי מומלץ להשקיע רגע של מחשבה בסוג הטיפול שאתם הולכים לקבל. במקרים מסוימים, יש צורך לבצע קודם כל טיפולים משקמים, לפני שניתן לבצע טיפולים משמרים.

יישור שיניים למשל, הוא טיפול משקם הנועד לבצע יישור של הלסתות והשיניים של המטופל. לאחר שמבצעים טיפול משקם כמו פלטה שקופה לשיניים, ניתן גם לבצע טיפולים משמרים כמו הלבנת שיניים. כיום, אנחנו עדים למחקרים רבים המורים כי המים בברזים עשויים להכיל אבנית רבה. מעבר למים בברזים, האבנית קיימת גם בקומקום ובמכשירי התמי-4 למיניהם.

אבנית עשויה לגרום לפגיעה בבריאות?

כשאנשים שותים מים עם אבנית, הבריאות הכללית עשויה להתדרדר וככה גם נכון לגבי בריאות החניכיים והשיניים. במקרים בהם אתם מקפידים על שימוש נכון של מטהר מים במכשיריכם הביתיים ו\או המשרדיים,  אתם למעשה יוצרים מצב בו אתך מכניסים פחות אבנית לגופכם, לפיכך, תצטרכו להסתייע בפחות טיפולים משקמים או משמרים לשיניים.

זכרו תמיד כי כיום ניתן לעבור טיפולים משמרים בבית בזמנכם הפרטי. אם אתם תרים אחר האפשרות להלבין את שיניכם בבית, כדאי לזכור שמדובר בתהליך של בערך שישה ימים. בעוד שהלבנת שיניים בבית תיקח לכם בערך 6 ימים,  טיפול משמר של הלבנת שיניים אצל אורתודנט או אצל רופא שיניים ייקח לכם 60 דקות בממוצע. לפני שעוברים טיפולים משקמים אצל רופאי שיניים שונים, אתם גם תיראו הדמיות שונות המקרינות לכם את אופן השיקום. זאת, בכדי ליצור תמונה משוערת של מצב השיקום העתידי ולהתאים ציפיות של המטופל. זכרו תמיד להסתייע בשירותי מומחים בלבד, מפני שמדבור בלא פחות מאשר הבריאות שלכם ושל חלל הפה והלסת. רופאי שיניים מומלצים באשקלון או בכל מקום אחר, יידעו לספק לכם מענה מקיף וכולל עבור טיפולי שיניים משמרים ומשקמים.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת