הדברת יתושים – אסטרטגיות לחצר נטולת מזיקים

יתושים הם מטרד קיצי נפוץ המביא איתו עקיצות מגרדות, זיהומים ואף מחלות מסוכנות. למרבה המזל, ישנן מספר אסטרטגיות שיכולות לעזור לכם להרחיק יתושים מהחצר שלכם וליהנות מקיץ נעים ונטול עקיצות – על כך במאמר הבא.

 

הדברה מונעת

הדרך הטובה ביותר להילחם ביתושים היא למנוע מהם להתרבות מלכתחילה. יתושים מתרבים במים עומדים, לכן חשוב להסיר כל מקור מים עומדים בחצר שלכם, כגון:

  • צלחות תחת עציצים
  • כלי קיבול מים
  • בריכות נוי
  • בריכות דגים
  • פח אשפה פתוח

 

אם אתם לא יכולים להסיר את מקור המים, תוכלו להשתמש במוצרים המונעים התפתחות של יתושים, כגון סבון נגד יתושים או תרופות ביתיות כמו חומץ.

 

הדברה פיזית

אם יש לכם כבר יתושים בחצר תוכלו להשתמש בשיטות הדברה פיזיות כדי להרחיק אותם. על מנת למצוא את השיטה הטובה ביותר עבורכם, חשוב להזמין מדביר מקצועי ולהתייעץ איתו. מידע נוסף תוכלו לקבל באתר https://hasviva.co.il/. שיטות ההדברה הפיזיות כוללות:

  • מלכודות יתושים – הן אמצעי יעיל להיפטר מיתושים. מלכודות יתושים מושכות את היתושים באמצעות אור או גז ומחסלות אותם.
  • רשתות  – אלו יכולות לעזור להרחיק יתושים מהבית שלכם. רשתות ניתן להתקין על החלונות והדלתות, או להשתמש בהן כדי לכסות את הפרגולות והמדשאות שלכם.
  • מכשירים להדברת יתושים – אלו כוללים מכשירים המשדרים אור או קול בתדרים שמושכים את היתושים, מכשירים המפיצים חומרי הדברה ומכשירים המשתמשים בגלי אולטרה סגול כדי להרוג את היתושים.

 

 

הדברה כימית

הדברה כימית היא השיטה היעילה ביותר להיפטר מיתושים, אך היא גם הפחות בטוחה לסביבה. היא כוללת שימוש בחומרי הדברה שיכולים להזיק לאנשים, לבעלי חיים ולצמחים. אם אתם בוחרים להשתמש בהדברה כימית, חשוב להשתמש בחומרי הדברה בטוחים, בהתאם להוראות היצרן. בנוסף יש לנקוט באמצעי זהירות, כגון לבישת כפפות ומשקפי מגן בעת השימוש בחומרי הדברה. ההמלצה שלנו היא להזמין מדביר מקצועי ולא להתעסק עם חומרים כימיים.

 

טיפים נוספים להרחקת יתושים

  • השתמשו בשמנים אתרים כמו שמן מנטה, שמן לבנדר ושמן אקליפטוס. אלו יכולים לעזור להרחיק יתושים. תוכלו להשתמש בשמנים אתרים על ידי הוספת כמה טיפות למים בסיר חם או על ידי הנחת כמה טיפות על גופכם.
  • שתלו צמחים דוחי יתושים.ישנם מספר צמחים שידועים ביכולתם להרחיק יתושים, כמו לבנדר, מנטה, רוזמרין, עץ דפנה, גרניום וכד'.
  • הקפידו על ניקיון החצר שלכם. יתושים נמשכים לסביבות מלוכלכות, לפיכך, הקפידו על ניקיון החצר שלכם על ידי סילוק פסולת, גיזום הצמחייה והסרת מים עומדים.

 

 

סיכום

כדי להגן על עצמכם מהיתושים, כאשר אתם יושבים בחצר מומלץ ללבוש בגדים ארוכים שיכולים לעזור להגן על העור שלכם מפני העקיצות. במידה ואתם בלבוש קצר מרחו חומר מגן מפני עקיצות. אך אם תנקטו באסטרטגיות שצוינו, תוכלו להפוך את החצר שלכם למקום נעים ונטול יתושים.

להרחיק יתושים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת