האם קיימים טיפולים מקדימים שצריך לעשות בתהליך הלבנת השיניים

הלבנת שיניים הוא תהליך דנטלי שנועד להבהיר את גוון השיניים. במשך השנים נוצרים יותר ויותר כתמים ושינויי גוונים של השיניים ממאכלים, משקאות ועישון שמשנה את גוון השן. השכבה החיצונית שעל השן נקראת אמאיל. בכל יום נוצרת שעבה של אמאיל, השכבה הזו היא זו שסופגת את הכתמים. באמאיל עצמו יש נקבוביות שהן עוזרות לצמצם את הכתמים. הלבנת שיניים אינה פתרון חד פעמי, ואם אתם רוצים שיניים לבנות ונקיות, תאלצו לחזור על הטיפול מידי פעם ולתחזק את התוצאה.

 

הכנה לקראת טיפול הלבנה

לפי טיפול ההלבנה, מומלץ לעשות טיפול שיניים שמרכיב בתוכו ניקוי שיניים אצל שיננית. מלבד זאת, יש לטפל בעששת, מכיוון שהתמיסה המלבינה יכולה לעבור דרך אזורים רקובים וכך להגיע לחלקים פנימיים של השן. במקרים כאלה, השיניים עלולות להפוך לרגישות יותר. הלבנת שיניים לא תהיה יעילה עבור שורשים חשופים, כאלה שאין להם שכבת אמאיל. נסיגת חניכיים יכולים לעיתים לגרום לכך ששורש השן ייחשף. טיפול הלבנת שיניים לא יהיה יעיל במקרים של חומרי מילוי ישנים, של כתרים או ציפויי חרסינה. חומר מלבין לא חודר דרך אבן שן, לכן מאוד חשוב לבצע טיפול שיננית לפי כן.

 

שיטות הלבנות שיניים

למעשה קיימות שתי שיטות עיקריות בשוק בכדי לבצע הלבנת שיניים, הלבנה במרפאה והלבנה ביתית. הלבנה במרפאת שיניים במרכז כמו אסתטיקו יהיה מבוצע דרך מפגש אחד למשך 60 עד 90 דקות. ההלבנה תתבצע על ידי חומר מרוכז ומקור של אור או לייזר, שעוזר להחדיר את החומר לזגוגית השן וכך מבהיר אותה. הלבנה ביתי מתבצעת באמצעות מעשיר בדים במוכן מראש עבור המטופל.

המטופל מניח את חומר ההלבנה ואת הסדים חובש במשך כשעה עד שעתיים במשך ביום ובסה״כ למשך שבועיים. מומלץ לעשות את ההלבנת השיניים במרפאה, מכיוון שתוכלו להנות מצוות המרפאה שיעזור לכם במקרה של תקלה וגם יתאים עבורכם בצורה הטובה ביותר את הסד. מלבד זאת, תוכלו לראות תוצאות מיידיות מיד לאחר ההלבנה במרפאה, בעוד שאם תשתמשו בהלבנה ביתית ייקח עד שלושה שבועות לראות תוצאה.

 

כמה זה יעלה לנו

שאלה כמו מחירי הלבנה, היא אחת השאלות הפופולריות ביותר שמטופלים שואלים. מחיר הלבנת שיניים נקבע במרפאה, לאחר ייעוץ, ורק אז ניתן לקבוע את המחיר המדויק. אולי תופתעו לשמוע, אבל הלבנת שיניים נחשב יחסית טיפול זול ביחס ליעילות שלו ולביקוש שלו בשוק. מחירי הלבנת שיניים במרפאה אמורה לעלות בין 2,000-3,000 שקלים, והלבנת שיניים ביתית עולה בדרך כלל בין 1,000-2,000 שקלים בלבד.

 

לסיכום

רוב המרפאות ממליצות לכלל המטופלים לבצע שיננית לפי ההלבנה. אך אם יש למטופלים בעיות בשיניים כמו למשל עששת, או כתרים, מומלץ להיוועץ עם רופא שיניים לפי ההלבנה. תוכלו להבנות מהלבנה ביתית והלבנה במרפאה, בעוד שתוצאות הלבנה ביתית תיקח לכם זמן, הלבנה שתעשו במרפאה תיתן לכם תוצאה מידית ותוכלו לצאת מהמרפאה בחיוך זוהר ולבן.

השוואת שיניים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת

4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל