האם חולי ALS מקבלים פטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה לא מגיע לכל אחד, אלא במקרה של עמידה בתנאים הרפואיים לקבלת פטור. מה התנאים לקבלת פטור ממס הכנסה והאם חולי ALS זכאים לפטור זה? הכל בכתבה שלפניכם.

 

האם גם אתם זכאים לפטור ממס הכנסה?

תשלום מס הכנסה, נדרש מכל אדם במדינת ישראל (וגם בעולם), בין אם הוא שכיר, עצמאי, או בעל נכסים. מס הכנסה יכול להגיע לעשרות אחוזים מדי חודש ולהסתכם באלפי שקלים. פטור ממס הכנסה יכול להסתכם בחיסכון רב והוא גם מגיע לכם, במידה ואתם עומדים בתנאים.

מי שזכאי לפטור ממס, הוא אדם אשר נפגע עקב תאונה, או חלילה חלה במחלה וסך אחוזי נכותו מעל 90%. אין הבדל בין פטור מתאונה לפטור ממחלה. בנוסף לכך, ניתן לתבוע לאחר קבלת זכאות גם רטרואקטיבית, עד 7 שנים. מחלות דוגמת ALS לרוב יוכרו באחוזי נכות גבוהים (90% ומעלה) ועל כן סביר שישנה זכאות.

 

למה כדאי להיעזר בליווי או ייעוץ?

כמו בכל פרוצדורה מורכבת מול מוסדות המדינה, כדאי לקחת את שירותיה של חברה המבינה את התהליכים, את הועדות הרפואיות, את המסמכים שיש להגיש ובעצם, תהיה אמונה על התהליך עד לקבל הפטור. עדיף להגיש בקשה לקבלת הפטור עד לחודש דצמבר, זאת על מנת להימנע מתשלומים כבר בשנת המס הקרובה.

 

נשמע מעולה, מה כולל התהליך?

"בשביל הזכויות" מציעים תהליך פשוט ויעיל, אשר מורכב מ-3 שלבים בלבד:

שלב 1 | שיחה טלפונית

שיחת היכרות ראשונית, בה נשמע על המקרה, אילו מסמכים קיימים ונעריך האם מגיעה לך זכאות. במידה וכן, נתאם מועד לפגישה הפיזית.

 

שלב 2 | פגישה פיזית

לאחר שבדקנו שאכן ישנה זכאות, נערוך פגישה פיזית, בה נכיר אתכם ואת המקרה לעומק ונכין את התיק הרפואי.

 

שלב 3 | הועדה הרפואית

לאחר שנגבש את המסמכים, ניגש יחד לועדה הרפואית של ביטוח לאומי, על מנת לקבל את הפטור

 

כמה עולה ליווי?

המודל שלנו הוא תשלום כנגד הצלחה, כך שאם לא קיבלתם את הפטור, לא תדרשו לשלם על השירות. ההוצאות היחידות לפני ההחלטה על הזכאות, הן עבור טופס התשלום של ביטוח לאומי בלבד.

 

האם ניתן לערער על ההחלטה?

כן, בדומה לועדות רפואיות אחרות, גם על החלטת הועדה מטעם ביטוח לאומי, ניתן להגיש ערעור בתוך 45 יום מקבל ההחלטה ולאחר תשלום שובר התשלום.

 

לסיכום

כל אזרח מחוייב בתשלום מס הכנסה, בין אם הוא שכיר, עצאי, בעל נכסים או כל הכנסה אחרת. מי שזכאים לפטור ממס הכנסה, הם מי שנפגעו כתוצאה מתאונה, או חלו במחלה וסך הנכויות שלהם מסתכמות ב-90% ומעלה.

כדאי ואף מומלץ להיעזר בשירותי ליווי וייעוץ, על מנת להשיג את הזכאות לפטור בצורה קלה ויעילה. "בשביל הזכויות" מציעים לכם ליווי במודל תשלום כנגד הצלחה וב- 3 שלבים פשוטים.

מחשבון

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת