5 דרכים לחימום הגוף בחורף

אחרי חודשים עמוסים בשמש, חופים, בגדי ים וגם זיעה, הגיע זמנו של החורף. החורף אמנם מביא איתו גשמי ברכה חשובים שנחוצים מאוד למדינת ישראל, אבל גורם לנו לרעוד בכל פעם שאנחנו יוצאים מהבית, ולפעמים גם כשאנחנו בתוכו. במאמר הבא אספנו עבורכם 5 דרכים לחימום הגוף בחורף. אז קדימה – let's get warm!

בית ומדחום
בית ומדחום

5 דרכים לחימום הגוף בחורף

הראשונה שמבין 5 דרכים לחימום הגוף בחורף, תהיה גם המתבקשת ביותר מביניהן. שמיכת פוך! שמיכות פוך קיימות בכל מיני צורות, דאגו להצטייד באחת מפנקת במיוחד, שתחלמו לחזור אליה בכל פעם שתצאו מהבית. שמיכת פוך איכותית תבטיח לכם לילות חמימים ונעימים, בלי צורך ללכת לישון עמוסים בשכבות על גבי שכבות של פיג'מות וגרביים.

הרוח נושבת קרירה

לא קיים מאמר עם 5 דרכים לחימום הגוף בחורף שלא יכלול את הדרך הבאה: נכון שבחודשים האחרונים השתמשתם במטבח רק לשם חיתוך של אבטיח ומלון, אבל החורף מביא איתו שימוש נהדר למטבח – הכינו מרקים!

מרק חם יכול לחמם אתכם גם מבפנים וגם מבחוץ. אדי סיר המרק המהביל יתפזרו במרחב ויחממו אתכם, והמרק החם עצמו ישמור אתכם חמים ושבעים. ולא רק מרק! כוס תה, סיר חמין, קדרות ותבשילים למיניהם, יכולים לסייע בשמירה על חום הגוף.

כרית חימום

כריות החימום הן מצרך חשוב ביותר למעבר החורף הקר. את כריות החימום אפשר למצוא בכל רשתות הפארם למיניהן, ומחירן סביר בהחלט. קנו כרית חימום, חממו אותה במיקרו לפני כל שימוש ואתם מסודרים. את כרית החימום אפשר לשים על כפות הרגליים החשופות, על הבטן או על הגב, ולהבטיח חימום מקומי שיתפזר לכל יתר חלקי הגוף.

התלבשו היטב!

אחת הדרכים לחימום הגוף בחורף היא לבוש חם. הצטיידו בגופיות ארוכות אותן אפשר לשים מתחת לבגדים, מכנסי פוטר, כובעי צמר, כפפות וגרביים עד הברך, וצאו לדרך בכיף.

אבל גם עם הלבוש החם צריך לדעת איך להתנהל. הגעתם למקום סגור? הורידו את המעיל, למרות שבהתחלה עלול להיות לכם קצת קר. הורדת המעיל תשמור על האפקטיביות שלו כשתצאו מהמקום בחזרה לרחוב בדרך הביתה.

מפזרי חום

אין כמו לחזור הביתה מהקור שבחוץ ולהתפנק בסלון עם מפזר חום. מפזר חום יעניק לכם חימום כיפי, וימלא את הבית באווירה חמה וכיפית.

יצאתם מהבית? ככל הנראה במסעדה או בית הקפה שתגיעו אליהם נמצאת פטריית חימום. השכרת פטריות חימום היא דרך חכמה במיוחד להבטיח את ההנאה של האורחים, ולתת להם תחושה ביתית ככל הניתן.

יש בבעלותכם מסעדה, בית קפה או אולם אירועים? יש לכם בית פרטי עם חצר גדולה ומקורה? בחברת IDANS מציעים לכם מגוון פתרונות חימום לימי החורף הקרים.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת