5 יישומים של דמיון מודרך לחיים בריאים

בזמן האחרון אנו שומעים יותר ויותר על טרנד חדש, אותו טרנד נקרא דמיון מודרך, אבל מסתבר שהוא בכלל לא חדש. דמיון מודרך נמצא איתנו כבר הרבה מאוד זמן, הסיבה שאנו שומעים עליו יותר בתקופה האחרונה היא מכיוון ובאמת זה משהו שעובד.

אם גם אתם מרגישים המון חוסר ביטחון, מתח רב שעוטף אתכם במהלך היום, סוג של עייפות נפשית וקושי להתמודד עם משברים, דמיון מודרך הוא בדיוק הפתרון לכל אלו ועוד הרבה מעבר.

מה זה דמיון מודרך

דמיון מודרך כולל בתוכו מגוון טכניקות שעוזרות להרפות את הגוף, הרפיה פיזית ומנטלית של הגוף מכל אותם מתחים יומיים של חיינו. בזכות הטכניקות האלו אנו מקבלים שליטה על הגוף ועל התחושות.

דמיון מודרך הוא שליטה במחשבות שלנו, בזכות שליטה במחשבות אפשר ליצור מציאות אופטימית, המציאות שאנו יוצרים במחשבות עוזרת לשפר את מצב הרוח ולנתב את האנרגיה שלנו למקומות טובים יותר.

אנו נמצאים במקום בו המחשבות שלנו נמצאות, אם אתם רוצים להיות במקום הרבה יותר טוב וללמוד דמיון מודרך בצורה מקצועית, לימודי דמיון מודרך במכללת רטר שהיא המכללה המובילה בישראל ללימודי דמיון מודרך, הם הדרך הטובה ביותר להבין לעומק את רזי הדמיון המודרך.

יישומים להעלאת האנרגיה ולחיים בריאים

שלווה

ספורט :

אין ספק שספורט הוא אחד הכלים הטובים ביותר לשיפור האנרגיה החיובית.

בזכות זה שאתם עושים ספורט משתחררים למוח אנדרופינים, שתפקידים הוא שיפור מצב הרוח, בנוסף ספורט שומר על הכושר הפיזי שלכם, מחזק את השרירים ושומר על הגוף בריא.

פרגנו לעצמכם :

לכולנו יש בחיים רגעים קשים ולא נוחים, וכמעט שכל הכוח שלנו להתמודד איתם אוזל.

אתם חייבים לדעת להתגבר ולהיות חזקים ותמיד הדברים משתפרים בסופו של יום, בשביל להמשיך ולהתחזק אתם חייבים לדעת לפרגן לעצמכם.

קחו לעצמכם יום חופש ופנקו את עצמכם בדברים שאתם אוהבים, אל תסתכלו לרגע על עלויות כספיות, גם אם זה משהו שאתם ממש רוצים והוא יקר, פרגנו לעצמכם, זה מגיע לכם ואתם בטוח עובדים קשה בשבילו.

אהבה עצמית :

תאהבו את עצמכם כמו שאתם אוהבים אחרים. אל תשכחו שרק מי שאוהב את עצמו גם הסביבה אוהבת אותו בדיוק באותה מידה.

לא להעביר ביקרות על אחרים :

אל תעבירו ביקורת על אחרים ואל תנסו לשפוט אותם, כל אחד רואה דברים אחרת ומדמיין אחרת את התוצאות של כל דבר.

ברגע שלא תשפטו אחרים תמנעו מכעסים מיותרים, הכעסים המיותרים האלו מעכבים את ההתקדמות שלכם בחיים ומונעים ממכם להגיע למקומות הרבה יותר טובים.

מדיטציה יומית :

נסו לעשות מדיטציה שבה אתם רואים את עצמכם במקום שבו אתם רוצים להיות. זה לא חייב להיעשות באמצע היום, אתם יכולים פשוט 10 דקות בבוקר לפני שאתם קמים מהמיטה, לדמיין את המקום בו אתם רוצים להיות.

רגעים כאלו משפיעים על השקט הנפשי והרוגע שלכם, אפילו יש לא מעט כאלו שאומרים כי לאחר מדיטציה הם מרוכזים יותר במהלך היום.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת