גמילה מאלכוהול שלב אחר שלב

עמוק בפנים אתם יודעים שאתם לא באמת שולטים במצב שלכם? אתם שותים אלכוהול כל יום, כל היום? אתם לא זקוקים לחברה כדי לשתות אלכוהול ואתם מוכנים לשתות כל סוג של אלכוהול, אפילו אם הוא מאוד ירוד ולא טעים? זה פוגע לכם בבריאות, בעבודה ובקשרים החברתיים? אם כך, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון, כי מדובר על מדרון מאוד תלול שלבד יהיה לכם קשה מאוד לצאת ממנו.

 

האומץ לבקש עזרה

כשמדברים על גמילה מאלכוהול ניתן לראות שיש לא מעט שלבים שאיתם צריך להתמודד, כאשר הראשון שבהם הוא כמובן לבקש עזרה. זה אולי נשמע פשוט, כי מה הבעיה להגיד "אני צריך עזרה"? אך בפועל אנחנו רואים שבשלב הזה לא מעט אלכוהוליסטים יכולים להיות תקועים לאורך שנים רבות. לעומת זאת, אם תעברו את השלב הזה, תודו שיש לכם בעיה ותפנו אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש, כבר תהיו בדרך אל ההחלמה. להיות מכור לאלכוהול זה לא משהו שקורה ביום אחד ולכן גם הדרך החוצה אינה פשוטה. אתם חייבים להבין שמדובר על תהליך וצריכה להיות לכם סבלנות לעבור את הגמילה. עם זאת, החדשות הטובות הן שאם תעשו זאת במסגרת נכונה ואם תהיו נחושים בדעתכם, אין ספק שגם אתם, כמו רבים אחרים, תנצחו את ההתמכרות.

 

החליטו לאן אתם פונים

עוד שלב בדרך לגמילה שלכם מאלכוהול, או לגמילה של כל אדם אהוב אחר, זה להחליט לאן אתם פונים. יש מצבים שבהם גמילה עצמאית בבית היא בהחלט אפשרות ריאלית, אך במצבים מורכבים יותר וכאשר מדובר על התמכרות קשה, זה לרוב לא יעבוד. לכן כדאי לדעת שיש מרכזי גמילה שונים שמסייעים לא רק במקרים של התמכרות לסמים אלא גם במקרים של התמכרות לאלכוהול. שווה לבדוק לאיזה מרכז אתם פונים ומה בדיוק הוא מציע, כי כמובן שלכל אחד מאתנו יכול להתאים מרכז גמילה אחר. האם אתם מחפשים מקום שמציע גם אשפוז לכל תקופת הגמילה? זו אומנם אופציה יותר קיצונית שנתנתק אתכם מחיי היומיום שלכם, אך מנגד, זה בדיוק מה שהופך את האפשרות הזאת ליעילה במקרים רבים.

 

האם אנשי המקצוע שיעזרו לכם מומחים ומנוסים?

בין אם אתם בוחרים במרכז גמילה שכולל אשפוז ובין אם אתם רוצים לנסות אופציה אחרת שתסייע לכם להתמודד עם ההתמכרות שלכם לאלכוהול, יש טעם לבדוק גם מיהם אנשי המקצוע שיעזרו לכם בעניין. האם הם למדו את התחום? האם הם פסיכולוגים? רופאים? או יועצים שהמומחיות שלהם היא התמכרות? ככל שיהיה לכם יותר מידע מראש אודות אנשי המקצוע שילווה אתכם לכל אורך התהליך, כך הבחירה שלכם במרכז גמילה שמתאים לכם תהיה מדויקת יותר. אל תדחו את העניין, כי אם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שאם אתם מכורים לאלכוהול, זה לא משהו שיעבור ככה סתם מעצמו.

אלכוהוליסט

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.