גבר, לא נמאס לך להחליף ספרים? הנה המספרה שתישאר איתה לנצח!

גברים רבים מבקרים במספרה על בסיס שבועי. הסיבה לכך היא, שעיצוב השיער מהווה חלק עיקרי משגרת הטיפוח של גברים במאה ה-21. בשל כך, בשנים האחרונות נפתחו עשרות מספרות גברים, המכונות לעיתים ברברשופ, אשר מתמחות בתספורות לגברים ומתן שירותי טיפוח נוספים.

 

מה זה ברברשופ?

ברברשופ הם מספרות שמיועדות לגברים בלבד. ניתן למצוא אותן ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום. במספרות אלו, ניתן לקבל תספורות גברים, וכן שירותי טיפוח נוספים – סידור הזקן וצביעתו, ניקוי שיער מהאוזניים ומהאף, סידור גבות ואפילו גילוח הראש. אחת מספרות הברברשופ המובילות בישראל היא מספרת Jokerb.

מספרה

איך בוחרים מספרת גברים?

כאמור, כמעט בכל עיר בישראל ניתן למצוא עשרות מספרות גברים. לכן, אם אתם מחפשים מספרה איכותית, בחרו במספרה המתאימה ביותר, על ידי יישום מספר כללים בסיסיים:

  • מומחיות – יש מספרות שמתמחות בנושא מסוים, כמו ילדים, תלתלים, החלקות או גברים. מומלץ לבחור במספרה אשר תחום המומחיות שלה הוא הצורך שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר, מאנשי המקצוע המובילים בתחום.

 

  • שירותים נוספים – אם אתם מתעניינים בשירותי טיפוח נוספים, מלבד התספורת, עליכם לבחור במספרה שמציעה שירותים כאלה. כך, תוכלו לייעל את זמנכם, ולהנות מכל אנשי המקצוע הרלוונטיים, תחת קורת גג אחת.

 

  • רשתות חברתיות – עדיף ללכת למספרה מוכרת – כזאת שיש לה דף בפייסבוק, באינסטגרם או בטיקטוק. יש לכך שתי מטרות, האחת – חוות דעת של לקוחות מרוצים, והשנייה – קבלת מידע אודות המספרה (שעות פתיחה, תחומי התמחות, מחירון ועוד).

 

תספורות גברים מומלצות

  • חיתוך צרפתי – תספורת שבה השיער מאחורה הוא קצוץ, והשיער בצדדים – קצוץ.
  • תספורת צבאית – תספורת שעומדת בתקן הצבאי, וגם בתקן האופנתי.
  • החלקה לאחור – שיער קפוץ בצדדים, וארוך למעלה.
  • בלורית – התספורת הקלאסית ביותר, שנשארת רלוונטית לאורך שנים.

תספורות

התאמת התספורת למבנה הפנים

יש מספר מבני פנים עיקריים לגברים, ולכל אחד מהם מתאימות תספורות שונות:

  • מבנה עגול – למבנה זה מתאימות תספורות עם זווית חדות.
  • מבנה מוארך – למבנה זה מתאימות תספורות קטנות, כלומר ללא נפח.
  • מבנה מרובע – למבנה זה מתאימות תספורת גדולות ובעלות נפח, אשר יטשטשו את החדות של מבנה הפנים.

 

עיצוב זקן – איך זה עובד?

עבור הרבה גברים, הזקן מהווה את סמל היופי, והוא משדר אופי, אישיות וסגנון אישי. על כן, גברים רבים מסדרים את הזקן מדי שבוע. עיצוב הזקן מורכב ממספר שלבים:

  1. קיצוץ הזקן
  2. הגדרת קו הצוואר והלסת
  3. גילוח
  4. בחירת קו הלחיים
  5. עיצוב השפם

 

טיפים לשמירה על שיער בריא

  • תחפפו את השיער במים קרירים
  • בחרו בחומרי טיפוח שמתאימים לסוג השיער שלכם
  • צמצמו חבישת כובעים לוחצים
  • הימנעו ככל האפשר מקצוות מפוצלים

 

לסיכום

תספורת טובה יכולה לשדרג את המראה של כל אחד ואחד מאיתנו. לכן, גברים רבים בוחרים לבקר במספרה מדי שבוע, ולקבל שירותי טיפוח מפנקים.

מעצבת שיער

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת