בחירת אבן הריפוי הנכונה: מדריך להתאמת אבנים לצרכים ספציפיים

אבני ריפוי מחזיקות בתוכן אנרגיות עוצמתיות, אשר מתחברות לשדה האנרגטי שלנו ותורמות לאיזון ולהרמוניה של המערכת האנרגטית. מאחורי כל אבן עומד סיפור היסטורי, גיאולוגי ורוחני והן מייצגות איכויות שונות של ריפוי. ישנן אבני ריפוי רבות, ולפעמים אפשר ללכת לאיבוד בתוך כל השפע. כדי לעשות לכם סדר, הכנו לכם מדריך שיעזור לכם לבחור את האבן המושלמת עבורכם.

 

בחירה אינטואיטיבית

לכל אבן ריפוי יש תדר אנרגטי, וכך גם לכל אדם. לכן, אבני ריפוי יכולות לתפוס אותנו באופן אינטואיטיבי, כאשר האבן מכילה איכות אנרגטית החסרה לנו או חסומה אצלנו. האינטואיציה הראשונית שלנו היא ביטוי לידע העמוק המאוכסן בתת מודע, ועלינו להקשיב לה. לכן, אנחנו ממליצים במיוחד לבחור את אבן הריפוי הראשונה שלכם באופן אינטואיטיבי, ורק לאחר מכן לקרוא על האיכויות השונות שלה.

בחירה אינטואיטיבית 

בחירה לפי תכונות האבנים

לפני שאתם ניגשים לקרוא על הסגולות של כל אבן, כדאי להתבונן עמוק לתוך הנפש ולשאול את עצמכם מה אתם רוצים שהאבן תעניק לכם, איזה תכונות תרצו שהיא תחזק ואיזו אנרגיה תרצו לקבל ממנה. לאחר שעניתם על השאלות, אנחנו ממליצים לקרוא על כל אבן ריפוי וללמוד מה יש לה להציע. למשל, אם אתם חווים פרידה או מתמודדים עם אבל, אבן הריפוי אמטיסט יכולה להתאים לכם כמו כפפה ליד.

זו אבן מנחמת שעוזרת בהרגעת מתחים, תורמת לחשיבה צלולה ולצמיחה רוחנית. אם אתם סובלים מחשיבה שלילית ומחשבות לא רצויות, אנחנו ממליצים לכם על אבן אובסידיאן שחורה, אשר משמשת כאבן הגנה העוזרת להתמודד עם פחדים ואתגרים פנימיים.

 

בחירה לפי מזלות

לפי האסטרולוגיה, אבנים שונות מתאימות למזלות שונים. לכל מזל יש תכונות אופי ונטיות שונות, ולכן ניתן לבחור אבן ריפוי שתחזק תכונות חלשות ותוציא החוצה את הכוחות הפנימיים של כל מזל. למשל, אבן מסוג וולפנייט מתאימה למזל קשת, אוונטרין כחולה מתאימה למזל טלה וג'ספר במבלבי מתאימה למזל אריה.

בחירה לפי מזלות

בחירה לפי חדרים בבית

מומלץ מאוד להניח אבני ריפוי מסוגים שונים במרחב הביתי, בכדי שהחדר יספוג את האנרגיות שיש לכל אבן להציע. אנחנו ממליצים להניח בחדר השינה רוז קוורץ, שנחשבת לאבן האהבה ופועלת על צ'אקרת הלב. בסלון מומלץ להניח אמטיסט, אשר מרגיעה ומאזנת את הסביבה, ובחדר הילדים מומלץ להניח אבן אגת ורודה וכחולה, אשר משרות רוגע ואופטימיות.

 

סיכום

התדר האנרגטי של אבני הריפוי יכול לסייע לנו לשפר את חיינו. ישנן דרכים רבות לבחור את האבן המתאימה לנו ביותר, אך מכיוון שאבני הריפוי פועלות באמצעות אינטראקציה בין התדר האנרגטי שלהן לתדר האנרגטי של גופנו, הדרך הטובה ביותר היא לתת לאבן לבחור אתכם. לכל דבר יש סיבה, ואם אבן מסוימת התבלטה עבורכם יותר מכל השאר, הקשיבו לאינטואיציה הפנימית והתחילו בתהליך הריפוי מולה.

בחירת אבן הריפוי הנכונה מדריך להתאמת אבנים לצרכים ספציפיים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת