באיזה גיל מתאים לעשות ניתוח?

מעוניינת לעבור ניתוח להגדלת הרמת חזה? ד"ר שלמה ברודובסקי, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מסביר מהו הגיל המתאים ביותר לעבור את הניתוח.

 

ניתוח הגדלת והרמת חזה – אחד הניתוחים המבוקשים ביותר בעולם האסתטיקה כיום

ניתוח הרמת, הגדלת חזה נחשב לניתוח הנפוץ ביותר אשר מתבצע כיום בענף האסתטיקה, וזאת לאור העובדה כי מדובר בניתוח פשוט יחסית אשר יכול להזניק בצורה משמעותית את הביטחון העצמי והדימוי העצמי. זה לא סוד שנשים רבות אינן מרוצות מגודל החזה שלהן, בעיקר לאחר תקופת הלידה בה ישנה צניחה משמעותית של מבנה השד, ולכן ניתוח להגדלת והרמת החזה מהווה פתרון אולטימטיבי. בנוסף, אי אפשר להתעלם מכך שהעידן החדש בו הרשתות החברתיות שולטות וכולם רוצים להיראות במיטבם מושך גם נשים צעירות לביצוע הניתוח, אולם יש לזכור כי ישנו גיל אשר הוא המתאים ביותר לצורך ביצוע הניתוח.

מיטת טיפולים

 

ניתוח הגדלת והרמה חזה – מאיזה גיל?

באופן אופטימלי, ניתוח הגדלת חזה, הרמת חזה צריך להתבצע בגיל 17, וזאת לאור העובדה כי מדובר בגיל בו נעצרת הגדילה של השד. יחד עם זאת, מדובר בעניין סובייקטיבי, וזאת לאור העובדה כי ישנן נערות צעירות אשר כבר מגיל צעיר מאוד חוות קשיים עם החזה שלהן, לאור היותו קטן מדי או נפול. על כן, התייעצות עם רופא מנתח מוביל בתחומו אשר יבצע שכלול של הפרמטרים השונים יקבע האם הניתוח אכן אפקטיבי, או שמא יש לחכות עוד קצת. באופן כללי, התייעצות עם רופא מנתח היא בעלת חשיבות עליונה, וזאת לאור העובדה כי רק מנתח מקצועי אשר לו שנים של ניסיון בתחום יכול לקבוע באופן סופי האם אכן הניתוח יכול להתבצע. יתרה מכך, קבלת חוות דעת שנייה מרופא נוסף יכולה גם היא לעזור האם הניתוח אכן מתאים, וזאת לאור העובדה כי מנתח אחד יכול לקבוע כי מדובר בגיל מתאים ואילו אחר יכול לקבוע כי מדובר בגיל צעיר יחסית.

 

קבלת ייעוץ מקצועי לצורך ניתוח של הגדלת והרמה חזה – ד"ר שלמה ברודובסקי

ד"ר שלמה ברודובסקי הינו מנתח פלסטי אשר מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית של מעל לשלושים שנה, ומשמש גם כסגן מנהל המחלקה הכירורגית פלסטית של אסף הרופא. ד"ר ברודובסקי ביצע במהלך הקריירה שלו אלפי ניתוחים של הגדלת והרמת חזה, בטכניקות המתקדמות ביותר בעולם אשר מאפשרות לנשים לקבל את הנשיות שלהן בחזרה, כמו גם זמן התאוששות קצר, כל זאת בזכות ליווי אישי לכל אורך התהליך. אם את מתלבטת לגבי ניתוח הרמה והגדלת חזה, ד"ר ברודובסקי ישמח לעמוד לשירותך ולהעניק לך את הייעוץ המקצועי ביותר, כך שתוכלי להיות בטוחה כי ההליך עצמו יעבור בצורה הטובה ביותר ועם מינימום של תקלות. למידע נוסף, צרי קשר עוד היום במספר 050-7345422 או במספר 03-7208880.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה
בריאות
4 סיבות לשים מכשיר שמיעה

למרות שבעיות שמיעה אינן דבר נדיר, עדיין יש לא מעט אנשים שמסרבים לשים מכשירי שמיעה. מבחינת המוצר עצמו, בדיוק כמו שמשקפיים עוזרות לעיניים שלכם לראות טוב יותר, כך מכשירי שמיעה

5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית
כללי
5 מוצרי טיפוח שאת חייבת בבית

אין ספק שטיפוח אישי נכון הוא תנאי הכרחי לגוף בריא. טיפוח הגוף אינו מושג מודרני ונשים רצו להיראות אטרקטיביות מאז ימיה הראשונים של הציוויליזציה. מדובר בהרגל שכל אישה חייבת לסגל

פטור ממס הכנסה - כך תדע האם אתה זכאי!
כללי
פטור ממס הכנסה – כך תדע האם אתה זכאי!

בדומה למדינות שונות, בישראל כל אדם נדרש לשלם מס הכנסה על הכנסותיו מעבודה על פי מדרגות המס הקבועות בחוק. פטור ממס הכנסה הוא פטור מתשלום מס הכנסה על הכנסות מסוימות.