את לא לבד: מתי חשוב להתייעץ עם דיאטנית בהריון

בהריון? אכילה מאוזנת ובריאה תשמור על גופך ועל תינוקך ותמנע סיכון מיותר לסכרת הריון והשמנת יתר. חשוב להתייעץ עם דיאטנית בהריון על מנת לוודא שאת ניזונה היטב כדי לאפשר לתינוק שלך להתפתח היטב ולשמור על בריאותך. סוניה הולצר הינה תזונאית קלינית המתמחה בתזונה בזמן הריון ולאחר הלידה לחזרה למשקל תקין.

 

סוניה הולצר תזונאית קלינית

סוניה הולצר הינה דיאטנית הריון ותזונאית קלינית מוסמכת אשר למדה באוניברסיטה העברית ומנהלת קליניקה בנתניה, מעבירה סדנאות בישול בריא ומנחת הרצאות לירידה במשקל. במהלך ההריון נשים רבות סובלות ללא ידיעתן מחוסר איזון תזונתי. חוסר איזון תזונתי עלול לגרום למחסור באבות המזון ההכרחיים להתפתחותו התקינה של העובר או להשמנת יתר החושפת את האם לסכנות כגון סכרת הריון ושורה של בעיות בריאות נוספות. כמו כן, ניתן לקבל בקליניקה ליווי והדרכה לירידה תקינה במשקל לאחר הלידה.

 

מתי חשוב להתייעץ עם דיאטנית בהריון?

ליווי והדרכה של תזונאית קלינית המתמחה בתזונת הריון מומלץ כבר מן השלבים הראשונים של ההריון כדי למנוע מצב של חוסר איזון תזונתי. נשים רבות אינן יודעות כיצד לאזן את ארוחותיהן ופשוט 'אוכלות בשביל שתיים' או זורמות עם גחמות הריוניות, אך אכילה לא מאוזנת יכולה לגרום לשורה של בעיות רפואיות שקל כל כך למנוע באמצעות תזונה בריאה במהלך ההריון.

 

כיצד ניתן להגיע לתזונה בריאה בהריון?

במהלך המעקב והליווי יש להשקל ולוודא שהעלייה במשקל הינה תקינה ומתאימה ולבנות תפריט מאוזן המורכב ממאכלים אהובים ורצויים ואשר משלב את כל אבות המזון הדרושים לך ולתינוקך. באמצעות תמיכה וליווי צמוד ברגישות והתחשבות ניתן יהיה להגיע למשקל הריון תקין ולהוריד אותו בקלות לאחר הלידה.

דיאטנית

מה לגבי סכרת הריון?

סכרת הריון יכולה להתפרץ גם אצל אם בריאה שניזונה היטב וזאת לאור תגובה של הגוף לרמות גלוקוז גבוהות במהלך ההריון, אם כי תזונה מאוזנת מפחיתה את הסיכויים לכך. מעקב מתחילת ההריון יכול לתפוס את הסכרת עוד בשלב הקדם סכרת ולנסות לאזן אותה באמצעות תפריט בריא עוד לפני ההתערבות התרופתית. לכן חשוב כל כך להתחיל את מעקב התזונה כבר בשלב מוקדם של ההריון.

 

לאחר הלידה

עליה במשקל בזמן ההריון הינה תופעה טבעית, הגוף זקוק למאגרי שומן לתקופת ההנקה ולדאוג לכל מחסורו של העובר המתפתח. לאחר הלידה תמיד קיים הרצון להפטר מן השומן העודף ולחזור למידות שהתרגלנו אליהן לפני ההריון. תזונאית קלינית תוכל להעניק ליווי ותמיכה בזמן הירידה ההדרגתית במשקל תוך התחשבות בתקופת ההנקה ואיזון של כל אבות המזון.

 

לסיכום

סוניה הולצר הינה תזונאית קלינית מוסמכת אשר מתמחה בנשים בהריון ולאחר לידה לתזונה מאוזנת עבורך ועבור תינוקך כדי שתוכלי לאכול את כל מה שאת אוהבת ולשמור על בריאותך.

פירות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רגליים עדינות של תינוקות
כללי
חשיבות בריאות כף הרגל של התינוק שלך

עבור הורים לתינוקות קטנטנים, בריאות רגליהם העדינות של ילדיהם היא נושא חשוב בכל משמעות רבה. כפות הרגליים של התינוק אינן רק חלק קטן וחמוד מגופו הפצפון, אלא חלק חשוב ועיקרי

תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת