האם מופע של אמן חושים טוב לבריאות שלנו?

מופעי בידור הם דבר נהדר ואין ספק שהם מייצרים עבורנו חוויה, מעלים את מצב הרוח ומסיטים את תשומת הלב שלנו לאסקפיזם מבורך. הדברים הללו נכונים בעיקר כשמדובר במופעים שמצחיקים אותנו מכיוון שידוע כבר שהצחוק יפה לבריאות.

אבל, גם למוזיקה השפעה טובה על בריאותנו ומצב רוחנו וכך גם מופעים שעוסקים בנסתר ומשלבים הומור. כשאדם איננו מצליח לתפוס ולהבין את מה שעיניו רואות, הוא נשאר סקרן, והמוח שלו עובד שעות נוספות במטרה לפענח את הדברים. לפיכך, מופע של אמן חושים טוב לבריאות.

 

הסקרנות לא באמת הרגה את החתול

מופע של אמן חושים https://admagic.co.il עושה בעיקר דבר אחד מרכזי והוא, מסקרן את הקהל עד פליאה ותמיהה. מדעית, ידוע שמוח האדם אינו יודע שקט במידה ואינו מצליח להבין דבר מה. אין מדובר בדבר רע, ההיפך הוא נכון, מדובר בדבר מצוין שמפעיל את מוחנו ומחדד את מחשבתנו ואין דבר טוב יותר ממוח חושב.

בעיקר אנשים מבוגרים שיצאו לגמלאות, מחפשים כל העת פעילויות שבהן הם יידרשו להפעיל את המוח, הם יודעים שמדובר בפעולה סופר חשובה השומרת על היכולות של המוח שלנו, כדי שלא תתרחש התנוונות שתפחית מיכולות המוח. אי לכך, הסקרנות שמביא עמו אמן החושים היא ללא ספק דבר בריא לכולנו.

 

הומור יפה לבריאות

מרבית אמני החושים הם אנשים מצחיקים או ציניים בצורה מצחיקה. רוב גדול של אמני החושים והטלפתיה משלב במופעים את אלמנט ההומור, מתוך הבנה שהומור תמיד מאדיר את המופע, נותן לקהל נדבך נוסף ממנו הוא נהנה ומשלים תמונה בימתית, אמנותית ואיכותית יותר. ישנם אמני חושים מצחיקים יותר ומצחיקים פחות כמובן אולם, עצם העובדה שהאלמנט ההומוריסטי נכנס למשוואה, זה מעצים את ההנאה ומשדרג את המופע.

 

נוירולוגיה ונשמה

על פניו שני תחומים השונים בתכלית האחד מהשני אבל, אמן החושים מייצר קשר חשוב בין שני התחומים הללו במופעים שלו. העובדה שמופע חושים הנו מופע מסקרן ולמעשה, מייצר גירוי נוירולוגי שגורם לאדם לחשוב, לשאול שאלות ולחפש בקדחתנות את התשובות והפתרונות, מקדמת תהליך מוחי מבורך.

העובדה שהמופע של אמן החושים גם מצחיק, מספקת את הדלק הנדרש עבור הנשמה של האדם, שזקוקה לרוגע ולצחוק. הומור ידוע כמשפר מצוין של מצב הרוח ואף יכול להביא להתרוממות רוח של ממש. שילוב הפעילות הנוירולוגית יחד עם ההומור שמשמח את הנשמה, מייצר מופע במה מהנה, מסקרן, מצחיק ובריא לצופה.

 

בריא גם לילדים

אמני חושים מופיעים גם לילדים בכל הגילאים וגם במקרה זה ניתן לומר שהמופע טוב לבריאותם. הילדים כמו המבוגרים, סקרנים מאוד לדעת כיצד מבצע האמן את מה שהוא עושה והמוח שלהם, שנמצא עדין בהתפתחות, מחפש פתרונות, דבר שתורם להתפתחות המוח הצעיר. הצחוק, טוב גם לבריאות נפשם של הילדים.

 

לסיכום

מופע של אמן חושים אינו תרופה, אך יש ביכולתו לתרום לבריאותו של הצופה במופע, להפעילו מחשבתית ולהצחיקו, שתי פעולות שמיטיבות עם כל אדם באשר הוא.

אמן חושים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
נשמח לעמוד לשירותכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריך מוצלח.
כללי
6 טיפים לדייט מוצלח

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, אבל הוא גם יכול להיות הזדמנות נהדרת להכיר מישהו חדש ומעניין. קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הדייט שלכם למוצלח.   1 – בחרו

איך צריך לפעול באירוע לב
בריאות
איך צריך לפעול באירוע לב?

אירוע לב הוא מצב רפואי חירום המתרחש כאשר זרימת הדם לחלק מהלב נחסמת, וכתוצאה מכך נגרם נזק לשריר הלב. זהו אחד הגורמים השכיחים המובילים לתמותה ברחבי העולם, ולכן חשוב מאוד

עולם ומלואו הכירו 5 סוגים של עדשות מגע
בריאות
עולם ומלואו: הכירו 5 סוגים של עדשות מגע

עדשות מגע חוללו מהפכה בעולם של אביזרים לתיקון ראייה והציעו חלופה נוחה ופרקטית למשקפי ראייה רגילים. עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום סוגים שונים של עדשות מגע שזמינות בשוק ויכולות לתת